Knoddas
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 10 Nov 2010
- Hoj
- 848
Såg just att granngården sänkt Kepler 600 till 1800 kr.
Eftersom du frågade om just den fick jag lov att skriva när jag såg reklamen.
När vi snackar halva priset så är det givet att man bör överväga Landmannen, helt klart.
Jag ställer mig fortfarande tveksam till att den kommer stå pall för 10+ år som garantin utlovar, (sidospårar lite) precis som jag ställer mig extremt tveksam till Gardenas slangar med 10-20+ års garanti, det är inte en jävel som kommer ihåg eller har sparat kvittot redan efter 5 år ändå så garantin kommer i princip aldrig behöva uppfyllas.
Sålde Landmann för några år sen och två pers jag känner i närområdet köpte varsin Landmann Rexon gasolgrill för 4 papp.
2 år senare precis när vi börjar sälja Weber kom båda tillbaka och var missnöjda över att det börjat rosta precis överallt på skiten och bad mig beställa hem varsin Spirit II från Weber, 10 års garanti på alla delar är svårslaget...
Du behöver inte ens spara kvittot, räcker med serienumret på grillen så vet dom precis vem som har sålt grillen till dig och kan bekräfta att du är berättigad garanti.
Vi har runt 200 leverantörer och har jobbat med åtskilliga fler genom åren, finns ingen som är i närheten så seriös med att hantera reklamationer som Weber är.