Alikzus
Twin Power Ranger
Det bör väl inte vara några problem om man inte har väldigt brötiga ljuddämpare.Jag besiktigade för ett par veckor sen med effektdämpare oxå. Inga problem alls!
Skickat från min iPad med Tapatalk

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det bör väl inte vara några problem om man inte har väldigt brötiga ljuddämpare.Jag besiktigade för ett par veckor sen med effektdämpare oxå. Inga problem alls!
Skickat från min iPad med Tapatalk
Det bör väl inte vara några problem om man inte har väldigt brötiga ljuddämpare.![]()
Sant.. Vi får ta en liten vända när solen kommit tillbaka. Vore kul att kolla in moddarna du gjort samt lyssna på brötet!
Högervarv med start i Askersund. Drickastopp i Borensberg och glasstopp i Gränna.En fråga angående Vätternrundan!
Vilket håll ska ni åka runt?
Hört att ett håll är bättre runt Gränna men minns inte vilket.
Man har ju inte nån Thruxton än men vi tänkte anordna en egen tur.
Och ibland tittar vi på en runsten för att få lite kultur och historia. Det är viktig en del av Thruxton-trådens värdegrundsarbete. ;PHögervarv med start i Askersund. Drickastopp i Borensberg och glasstopp i Gränna.
Skickat från min Z2 Plus via Tapatalk
PM:a om du vill ha rutten mer i detalj. Jag har den nedskriven någonstans, tror jag. Förutom att jag har den i skallen efter en himla massa rundor. Sedan 2009-2010? Minns inte!En fråga angående Vätternrundan! Vilket håll ska ni åka runt? Hört att ett håll är bättre runt Gränna men minns inte vilket.Man har ju inte nån Thruxton än men vi tänkte anordna en egen tur.
Yes, runstenar (Rökstenen), minnesstenar (t ex slaget vid Gestrilen) är viktiga för värdegrundsarbetet i tråden.Och ibland tittar vi på en runsten för att få lite kultur och historia. Det är viktig en del av Thruxton-trådens värdegrundsarbete. ;P
Det bör påpekas att vi inte kör längs Vättern. Det är endast mellan Gränna och Jönköping som vi ser den. Kolla Libers hojkartor så går det att få sig en bra uppfattning av vilka vägar som det kan tänkas vara.![]()
PM:a om du vill ha rutten mer i detalj. Jag har den nedskriven någonstans, tror jag. Förutom att jag har den i skallen efter en himla massa rundor. Sedan 2009-2010? Minns inte!
Yes, runstenar (Rökstenen), minnesstenar (t ex slaget vid Gestrilen) är viktiga för värdegrundsarbetet i tråden.Liksom pizza i Askersund, drickapaus i Borensberg, glass i Gränna, fatöl i Jönköping. Och andra högkulturella inslag.
PM:a om du vill ha rutten mer i detalj. Jag har den nedskriven någonstans, tror jag. Förutom att jag har den i skallen efter en himla massa rundor. Sedan 2009-2010? Minns inte!![]()
Provade en R i höstas och den var underbar med precis lagom effekt och underbart ljud.
Körde dock inte den vanliga modellen då den inte fanns som demo.
Men tycker nog den vanliga är snäppet snyggare faktiskt.
Sitter och drömmer om en Scrambler konverterad 1200.![]()
Håller med om att den vanligare är snyggare. Gillar jet black mer än mattsvart,![]()
Du är så gammeldags,jag har den som GPS-spår på datorn.
![]()
Nån som har en eller har provkört? Hur stor är skillnaden mellan basmodellen och R rent körmässigt? (Vet skillnaderna på papperet).
Kraften levererades mer i stil med R:ens Roadkörläge, ganska linjärt, inte riktigt samma kick som R:en i Sportläge. Fullt tillräckligt med kraft dock! Bromsarna bet hyfsat men inte som R:ens sporthojslika förstås. Lite mer sofistikerad än R:en på sitt sätt kanske men jag gillar brölet i R:en när man ger fullt...
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |