Vad fick dig att le idag?

Glada miner och nöjda deltagare på avrostningen igår. Trots enkelsiffrig temperatur och bitvis snöfall under dagen.

Fick kvartalsbonusen idag. Weeh! :D Helt plötsligt har jag råd att skaffa mig en banhoj igen. :banana

Knix kurs!
Testade en igår för första gången sen 2009 när jag precis hade tagit kortet, va betydligt roligare att köra nu med "något" mer erfarenhet och en sporthoj :tuttar

Bara den lilla detaljen att de gav sug till att köra igen..:gnissla

Jag får på mig skinnstället. Det inte bara passar, min rygg och nacke tycks ha läkt tillräckligt också. :)

Hoppas bara spekulanten på min hoj och jag kommer överens idag. Då blire motard så fort det går.

När jag såg den bilden.. varför gör hen hitlerhälsning??? Åt fel håll??

..och vad som fick mig att le.. Rubriken "Mona Sahlin avgår"
De orden ligger väl vid det här laget som kortkommando på journalisternas tangentbord..?

När hon sen gör come-back (en lågoddsare..) kommer det att hamna under SH-rubriken "Vad gjörde dig förbannad idag?"
Hon har verkligen lyckats suga sig fast inom politiken..:D

De orden ligger väl vid det här laget som kortkommando på journalisternas tangentbord..?

När hon sen gör come-back (en lågoddsare..) kommer det att hamna under SH-rubriken "Vad gjörde dig förbannad idag?"

Mandela, sa hon.

Tack Mona, för att du går! Glöm för allt i världen inte att lämna nycklar, kontokort och passerkort när du går.

Den stora frågan är väl varför brejvik gör svarta pantrarnas tecken.:va

Husqvarna 701 supermoto. Visserligen bara en stunds provkörning men attans vad kul jag hade. Om bara spargrisen hetat särimner... :)

Sen hem till hojlöshet, fläskkött, potatis och öl.

13043459_1020264704721159_5597707369147833339_n.jpg

Bonus:

13124544_457176834476341_883849374255609268_n.jpg

Back