iPhone-tråden

powerglide

Glad amatör
Gick med
10 Apr 2009
Ort
Skurup
Hoj
Honda VFR 800F -15
Tyckte jag såg ngt om att en JB finns till 8.4.1/9.0 nu men att den inte släpps förrän OS 9 går live.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Jaha, i morgon släpps den nya iPhone SE på fyra tum och med samma specar som 6S, förutom 3D-touch.
Jag ska köpa den för formatets skull, nån mer som funderar på en mindre?

Höll ut till December innan jag köpte en 6S. Använde en 4S med stjärnspräckt glas ett par månader i väntan på att man skulle släppa en mindre modell. Föredrog det lilla formatet och gör det fortfarande, men kunde inte med mig att köpa en 5S. Jag hade köpt en SE om den funnits när jag köpte min utan tvekan.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Lurar också på en SE. Känns surt att köpa en lur som blir omkörd om några månader av en 7:a, men jag kommer inte överens med storleken på min 6:a som jag har som jobblur. Föredrar att använda min privata 5:a eftersom den är då mycket enklare att köra med en hand.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag köpte en iPhone SE och är supernöjd.
Betalar endast 40:- per månad /24 månader så telefonen slutar på 960:-
Woop woop
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
När gissar ni att 7an dyker upp?

Jag har 5S och är sugen på en SE. Min har blivit slö i användningen. Fler som upplevt det med 5S?
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Känns inte iPhone lite passé 2016?
Hela Apple är ju på dekis.
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.

För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.

Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)

Upplys mig Starstriker.
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.

För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.

Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)

Upplys mig Starstriker.

Jag har en iPhone 6 i jobbet och en Sony Z3 privat. Sonyn är bättre på precis allt trots att den är flera år gammal - utom OS, där är naturligtvis iOS en helt annan sak... även om Sonys androidtillämpning är riktigt bra. Hade tidigare diverse Samsunglurar men de är inte alls lika bra som Sony.

såärebara:krama

- - - Updated - - -

Menar du att det inte kommer några revolutionerande nyheter?
Jag brukar skifta till Android ibland, men ramlar alltid tillbaka till iPhone av någon anledning.
Körde Samsung senast och imponerades av skärmen, kameran och ljudkvalitén på samtal, något jag stör mig på hos iPhone, det låter stundtals väldigt burkigt.
Det jag gillar hos iPhone är enkelheten, stabiliteten och uppdateringar av OS:et.
Det som stör mig hos Android är bloatware, buggigheten, hängningarna, och att man måste välja rätt fabrikat för att EVENTUELLT få senaste uppdateringen av OS:et.
En iPhone knakar inte när man klämmer på den, skärmen blir inte rosa när man sänker ljusstyrkan max, och den har ingen glappande micro-usb.

För övrigt tycker jag Android är helt ok, förutom att ikonerna har helt olika format och form och vissa ser ut som från en teckningstävling på dagis.

Du får gärna rekommendera en riktigt bra Android-lur åt mig, jag är inte låst av Apples produkter, men sett till tidigare släpp av t.ex Samsung så verkar det mesta vara dagsländor.
Jag gillar nya Galaxy S7 och skulle ha en redan om jag visste att den var stabil och inte behöver åka in och ut på rep. (läs på www.swedroid.se)

Upplys mig Starstriker.

Jag har en iPhone 6 i jobbet och en Sony Z3 privat. Sonyn är bättre på precis allt trots att den är flera år gammal - utom OS, där är naturligtvis iOS en helt annan sak... även om Sonys androidtillämpning är riktigt bra. Hade tidigare diverse Samsunglurar men de är inte alls lika bra som Sony.

såärebara:krama
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det jag gillar med iPhone SE är att den har utseendet som 5:an men tekniken av en 6:a.
Gillar inte utseendet/skalet på 6:an så denna passar mig perfekt.
Har en samsung i jobbet men jag totalt avskyr allt med den.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top