Singeltråden

Fast att sakna någon är väl inte detsamma som att jämföra den med någon annan.

Det är inte ett stort steg. Om man saknar en viss aspekt från en tidigare partner, är inte det ett tecken på att nuvarande partner saknar just den egenskapen?

Det är inte ett stort steg. Om man saknar en viss aspekt från en tidigare partner, är inte det ett tecken på att nuvarande partner saknar just den egenskapen?

Inget jag kan relatera till. För mig är det skilda saker, finns det någon egenskap man saknar hos sin partner så har ju det att göra med någon form av missnöje i förhållandet. Jag ser inte vad tidigare partners har med saken att göra, om man lämnat dem bakom sig och gått vidare.

Inget jag kan relatera till. För mig är det skilda saker, finns det någon egenskap man saknar hos sin partner så har ju det att göra med någon form av missnöje i förhållandet. Jag ser inte vad tidigare partners har med saken att göra, om man lämnat dem bakom sig och gått vidare.

Man kanske inte känt till dessa egenskaper om man inte träffat tidigare partners? Är det orimligt att tro att par som inte tidigare dejtat andra i större utsträckning är nöjda med sin situation?

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon