Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jämföra kanske är fel ord, möjligt att det är en saknad man känner
Då har man nog inte hittat rätt om man går o saknar gammalt. Kanske inte är den nya partnern det är fel på då utan en själv...
Det behöver nog inte vara fel på en, men man kanske inte har kommit långt nog från förra förhållandet för att börja inleda ett nytt.
Det tar alltid tid för dig för att du är liten.![]()
Då har man nog inte hittat rätt om man går o saknar gammalt. Kanske inte är den nya partnern det är fel på då utan en själv...
Jag vet inte det... Jag kan själv märka av det där, att man ibland tänker tillbaka och både minns och saknar ett eller till och med flera ex. Alla jag dejtat har ju haft något som jag tyckt om, och flera har varit en stor del av mitt liv under rätt lång tid. Klart man ibland tänker tillbaka på det som var bra, jag kan absolut känna en viss saknad ibland. Sen påminner jag mig själv rysligt fort om varför det tog slut och så är det bra med detMen jag erkänner att jag har liksom svårt att helt släppa taget om folk jag en gång tyckt om, gäller såväl gamla vänner som före detta partnar. Man trivdes ju ihop av flera anledningar, även om det fanns ännu fler/större anledningar till varför det till slut tog slut. Klart man kan sakna det utan att det är något fel på ens nuvarande
Det är ju trots allt henne jag är ihop med nu, och det har ju i sin tur sina skäl
Därmed inte sagt att det inte är fel på mig, kan det mycket väl vara![]()
![]()
Jag vet inte det... Jag kan själv märka av det där, att man ibland tänker tillbaka och både minns och saknar ett eller till och med flera ex. Alla jag dejtat har ju haft något som jag tyckt om, och flera har varit en stor del av mitt liv under rätt lång tid. Klart man ibland tänker tillbaka på det som var bra, jag kan absolut känna en viss saknad ibland. Sen påminner jag mig själv rysligt fort om varför det tog slut och så är det bra med detMen jag erkänner att jag har liksom svårt att helt släppa taget om folk jag en gång tyckt om, gäller såväl gamla vänner som före detta partnar. Man trivdes ju ihop av flera anledningar, även om det fanns ännu fler/större anledningar till varför det till slut tog slut. Klart man kan sakna det utan att det är något fel på ens nuvarande
Det är ju trots allt henne jag är ihop med nu, och det har ju i sin tur sina skäl
Därmed inte sagt att det inte är fel på mig, kan det mycket väl vara![]()
![]()
Fast att sakna någon är väl inte detsamma som att jämföra den med någon annan.
Oj, du menar att det är mig det är fel på?
Jag släpper känslorna och tankarna som en het potatis, till och med eventuellt agg. Ödslar inte tid på sånt värdsligt.
Kompisar är en helt annan sak för mig, en vän är alltid en vän oavsett om man knappt ses eller hörs längre.
Nej, men det var inte det jag menade heller![]()
Då är allt som vanligt![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning