Singeltråden

Fast att sakna någon är väl inte detsamma som att jämföra den med någon annan.

Det är inte ett stort steg. Om man saknar en viss aspekt från en tidigare partner, är inte det ett tecken på att nuvarande partner saknar just den egenskapen?

Det är inte ett stort steg. Om man saknar en viss aspekt från en tidigare partner, är inte det ett tecken på att nuvarande partner saknar just den egenskapen?

Inget jag kan relatera till. För mig är det skilda saker, finns det någon egenskap man saknar hos sin partner så har ju det att göra med någon form av missnöje i förhållandet. Jag ser inte vad tidigare partners har med saken att göra, om man lämnat dem bakom sig och gått vidare.

Inget jag kan relatera till. För mig är det skilda saker, finns det någon egenskap man saknar hos sin partner så har ju det att göra med någon form av missnöje i förhållandet. Jag ser inte vad tidigare partners har med saken att göra, om man lämnat dem bakom sig och gått vidare.

Man kanske inte känt till dessa egenskaper om man inte träffat tidigare partners? Är det orimligt att tro att par som inte tidigare dejtat andra i större utsträckning är nöjda med sin situation?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman