Vad fick dig att le idag?

Körde till Stockholm igår. Genom Östergötland blir jag omkörd av två brittiskregistrerade skåpbilar med husvagnar efter sig. De kryssar fram mellan bilarna i runt 130. Under rådande omständigheter kör de som idioter.
5 minuter senare står de på en kontrollplats bredvid vägen med två blåblinkande bilar runt sig.

Ett gäng hundra politiska fångar tex?

Kanske "mass" är mer rätt ordval än "folk".
Men jag får skylla på att jag hade sömnbrist och bara lyckades tänka så långt som att "seriemördare" låter mer som någon som runkar utanför skolor än någon som radar upp folk för arkebusering.

Last edited:
Körde till Stockholm igår. Genom Östergötland blir jag omkörd av två brittiskregistrerade skåpbilar med husvagnar efter sig. De kryssar fram mellan bilarna i runt 130. Under rådande omständigheter kör de som idioter.
5 minuter senare står de på en kontrollplats bredvid vägen med två blåblinkande bilar runt sig.

Business? Får man bjuda på en kvällscigarr?

När man haft isär motorn på hojen i tvåtusentjugosjudelar i flera månader och den faktiskt startade när man satte ihop allt igen är en helt obeskrivlig känsla.

Aaawww dat sweet sweet ducducuducducuducuducuduc :tuttar :tummenupp :yoparty :banana :fyllisar

Fick och monterade nya styret igår, idag kunde jag provköra! Blev förjävla bra! :banana Jämförelse mellan nya och gamla (nya är det på bilderna tagna utomhus):

CIMG7870.jpgCIMG7872.jpgCIMG7876.jpgCIMG7883.jpgDSC_0058.jpgDSC_0059.jpgDSC_0061.jpgDSC_0063.jpg

Nä jag e rätt kass. :huvet

Du ger komplimanger som en hel karl :D "det blev helt ok", säger man så när käringen frågar hur hennes nya klänning sitter får man väl på nöten :näsblod :D

Inte en enda döskalle på styret:va Borde väl vara minst 3:D

Ball hoj förövrigt!

Är där ju visst det, fyra stycken till och med :D Zooma in på mittenplattan som håller styret på plats så finns där ett gäng iallafall ;) :D

Tack! :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...