Träningstråden

Vad är det med att ha (ny och fräsch) keps på sig på gymmet!?
Ger det +5% i bänkpress?...
Extra stamina om den bärs bak-o-fram?

I don't get it...

Några av er som springer runt med långkalsonger och shorts? Jag förstår inte vitsen?

Gärna keps, åtdragna handledslindor och bälte:tummenupp

Enda gången långkallingar är tillåtet ytterplagg är om man sitter i en kajak med kapell. Då syns de inte!

Sen finns det ju också de som inte har manlighet nog (ännu) att springa i tights utan måste dra ett par shorts utanpå.

Jag tänkte först att du syftade på joggning och fattade inte varför du ifrågasatte långkalsonger, det är la hur (hyfsat) normalt som helst under svensk vinter!? :D

Haha, nej nej! De där inomhus tränarna på 75kg med lockar. ;)

- - - Updated - - -

Enda gången långkallingar är tillåtet ytterplagg är om man sitter i en kajak med kapell. Då syns de inte!

Då är de ok! :)

Vad är det med att ha (ny och fräsch) keps på sig på gymmet!?
Ger det +5% i bänkpress?...
Extra stamina om den bärs bak-o-fram?

I don't get it...
När jag har det så är det för att suga upp svetten.

Några av er som springer runt med långkalsonger och shorts? Jag förstår inte vitsen?

Gärna keps, åtdragna handledslindor och bälte:tummenupp
Det är oftast kompressionsbrallor. Jag använder det för att hålla tillbaka svullnaden i fot och ben. Samt att det sägs att de minskar risken för blodproppar iom ökad blodcirkulation. Det med blodproppar är inte huvudskälet men kan jag förebygga att få proppar igen så är det värt det.

Det enda negativa är priset. Satans dyra långkalingar...

Det är oftast kompressionsbrallor. Jag använder det för att hålla tillbaka svullnaden i fot och ben. Samt att det sägs att de minskar risken för blodproppar iom ökad blodcirkulation. Det med blodproppar är inte huvudskälet men kan jag förebygga att få proppar igen så är det värt det.

Verkar vettigt. Men har alla "tränings"tajts den funktionen???

Undra om de är samma anledning för de där ja tränar.. Isf ligger Sverige åt helvete hälsomässigt. 18-28 verkar vanligaste gruppen.

Jag har sett folk med vanliga långkalingar. Det är samma folk som kör med appar, armspänne till mobilen, tröjor med ventilerade armhålor osv. Känns som nyårslöftesmänniskor.

Jag har sett folk med vanliga långkalingar. Det är samma folk som kör med appar, armspänne till mobilen, tröjor med ventilerade armhålor osv. Känns som nyårslöftesmänniskor.

Dom är snart borta, mars är en bra period på att avvekla

Dom är sköna att kuta i för att de "håller ihop" benfläsket. Inget skvalp/fladder.

Har ni några bra tips på lite nyttigare krogar i stockholm? Kanske redan finns en tråd om detta så hänvisa gärna dit om ni hittar. Såg att dom börjat med Slankstek på Villa Godthem. Kanske kan vara något

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025