Semper idem
Gudomlig sporthojare
Nyss hemkommen från Föreläsningen på MC Collection i Sollentuna.
Kanonföreläsning som vanligt.


Kanonföreläsning som vanligt.



Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.



Nyss hemkommen från Föreläsningen på MC Collection i Sollentuna.
Kanonföreläsning som vanligt.![]()

Hmm... Du har rätt i att GGN kanske vore rätt form av uppladdning om man ska ta sig förbi det där jordskredet på Siljas bilder...Och själv har jag suttit på toppen av Stubnerkogel i Österrike. Vindstilla, nästan 20 grader varmt vid husväggen och gassande sol från en molnfri himmel. Tänk så olika det kan vara.
Om vädret fortsätter på det här viset får vi skicka Björn till GGN som träningsläger

Nyss hemkommen från Föreläsningen på MC Collection i Sollentuna.
Kanonföreläsning som vanligt.![]()
Bor ju lite längre bort så det tog lite längre tid men kan bara hålla med!Trots att man borde hört det mesta redan så är det alltid trevligt att höra mer om IoM...
![]()
Å jag bor ju ännu längre bort men kom hem till slut. Jättebra och intressant föreläsning igen! Tack Björn!
SJ har problem då det blåser men de fick iväg ett tåg till slut på morgonen från Örebro till huvudstaden. Ståplats hela vägen. Hem gick det sämre. Det fick bli Swedbus. Tänk att det går bussar då tågen står. Dags att riva upp rälsen och köpa bussar? Då jag var barn fanns SJ buss...





Jag önskar er alla en God Jul och Gott Nytt År.
Det är bara ett halvår kvar tills TT 2016 börjar.
Längtar.![]()

Jag önskar er alla en God Jul och Gott Nytt År.
Det är bara ett halvår kvar tills TT 2016 börjar.
Längtar.![]()
Detsamma, din galning!![]()

Jag tackar också för det julkort jag fått som troligen är likadant som ditt Peter. Kunde inte låta bli och skriva till BG och påpeka att han borde åke nere på marken som vanligt folk...men visst är det snyggt!Jag har fått ett av de snyggaste julkorten jag någonsin fått! Tack!![]()
Jag har fått ett av de snyggaste julkorten jag någonsin fått! Tack!![]()
Jag tackar också för det julkort jag fått som troligen är likadant som ditt Peter. Kunde inte låta bli och skriva till BG och påpeka att han borde åke nere på marken som vanligt folk...men visst är det snyggt!

Efter årsskiftet öppnar anmälan till 2016 års TT och under januari hoppas jag kunna precisera lite mer om min tävlingsplaner inför nästa års Isle of Man-äventyr.
På återhörande!
/Björn

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |