Only in Sweden

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tog en paus från reklamradion och tramset i P3. Slog över till P1.

Ett reportage om en flykting från Irak.
Flydde eftersom han blivit utpressad och mordhotad av islamister.
Kom till Sverige.
Lärt sej nästan perfekt svenska.
Startat egen framgångsrik firma med verkstad.
Sköter allt perfekt.
Låter som en mönstermedborgare.

Skall därför utvisas...

Istället har behåller vi en somalier som våldtog 12årig flicka i Sundsvall samtidigt som han misshandlar henne.

180timmar samhällstjänst.

Bra politik, Sverige.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Tog en paus från reklamradion och tramset i P3. Slog över till P1.

Ett reportage om en flykting från Irak.
Flydde eftersom han blivit utpressad och mordhotad av islamister.
Kom till Sverige.
Lärt sej nästan perfekt svenska.
Startat egen framgångsrik firma med verkstad.
Sköter allt perfekt.
Låter som en mönstermedborgare.

Skall därför utvisas...

Låter vansinnigt på alla plan, vilket knappast är förvånande...

Men hur kan man idka näringsverksamhet utan uppehållstillstånd.:va
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tog en paus från reklamradion och tramset i P3. Slog över till P1.

Ett reportage om en flykting från Irak.
Flydde eftersom han blivit utpressad och mordhotad av islamister.
Kom till Sverige.
Lärt sej nästan perfekt svenska.
Startat egen framgångsrik firma med verkstad.
Sköter allt perfekt.
Låter som en mönstermedborgare.

Skall därför utvisas...

"Flydde" från islamister till västvärldens mest ISISvänliga land.
Startade svartverkstad utan några tillstånd.
Har inga som helst asylskäl.
Åker hem till sitt hemland, med pengarna han tjänat ihop.
Lämnar plats till en nödställd.
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
En 18-årig man döms till skyddstillsyn och samhällstjänst i 180 timmar efter att ha våldtagit en 12-årig flicka. Enligt domen ska mannens ringa ålder på 17 år vid brottstillfället och hans ostraffade bakgrund vara skäl till att fängelse eller sluten ungdomsvård utesluts.

Den tolvåriga flicka ska ha följt med mannen hem, väl där hemma ska han ha knuffat omkull henne och rivit av henne kläder. Vilket styrks av vittnesmål om att hennes jacka var sönderriven efter händelsen.
Mannen ska sen ha genomför ett vaginalt samlag med flickan, mot hennes vilja. Han har slagit henne i ansiktet och hållit för hennes mun under samlaget.

180 timmar alltså. Där fick han sig.

http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/18-aring-doms-for-barnvaldtakt
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=128&artikel=6057611

Allvar nu, varför inte bara upphäva asylrätten och medelst pungspark skicka ut det jävla aset???:4skrika

Haha, vad värdelöst vårt land är:

Han lockade in flickan i litet rum på det stängda nöjesfältet, men flickan vägrade utföra de sexuella handlingar som hon blev tillsagd att göra åt honom.

Samme man dömdes för några veckor sedan för att sexuellt ha ofredat en 15-årig föräldralös flicka och också hotat hennes 19-åriga syster. Det hände på ett asylboende i Halmstad. Mannen flyttades efter det till ett boende i Varberg där han alltså misstänks för ett nytt sexbrott mot en ung flicka.


Som en god vän säger, hoppas Ryssland invaderar oss, de har i alla fall bra värderingar.
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Den här dynghögen till nation är i alla fall inte värd att försvara i sin nuvarande form.
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Tog en paus från reklamradion och tramset i P3. Slog över till P1.

Ett reportage om en flykting från Irak.
Flydde eftersom han blivit utpressad och mordhotad av islamister.
Kom till Sverige.
Lärt sej nästan perfekt svenska.
Startat egen framgångsrik firma med verkstad.
Sköter allt perfekt.
Låter som en mönstermedborgare.

Skall därför utvisas...

Klart att vi inte kan ha kvar driftiga personer. De är helt värdelösa för politiker då de helst vill stå på egna ben och därför inte kan köpas med löften om bidrag.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Tog en paus från reklamradion och tramset i P3. Slog över till P1.

Ett reportage om en flykting från Irak.
Flydde eftersom han blivit utpressad och mordhotad av islamister.
Kom till Sverige.
Lärt sej nästan perfekt svenska.
Startat egen framgångsrik firma med verkstad.
Sköter allt perfekt.
Låter som en mönstermedborgare.

Skall därför utvisas...

Förskräckligt, men på varje sådan går det säkert 100 bortskämda islamister så i det stora hela är knappast problemet att det utvisas för många från detta asylantparadis.

Å andra sidan, varför utvisas han om han hotats? Kan det varit så att han inte hotats, trots att han senare blev en exemplarisk terrorfinansiär, förlåt jag menar bilmekaniker.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tror det mest hårresande exemplet på OiS presenterats av Ivar Arpi denna morgon:
En muslimsk feminist (generalfel, jag vet) har hyllat IS och Jihadister från Örebro. Feministen, Muslimen och den allmänt gode IS-sympatirören har också anställning på Migrationsverket som handläggare.
Sveriges Migrationsverks personalchef tycker INTE det är ett problem att deras handläggare sympatiserar med IS.
Jag upprepar:

Sveriges Migrationsverks personalchef tycker INTE det är ett problem att deras handläggare sympatiserar med IS.
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag tror det mest hårresande exemplet på OiS presenterats av Ivar Arpi denna morgon:
En muslimsk feminist (generalfel, jag vet) har hyllat IS och Jihadister från Örebro. Feministen, Muslimen och den allmänt gode IS-sympatirören har också anställning på Migrationsverket som handläggare.
Sveriges Migrationsverks personalchef tycker INTE det är ett problem att deras handläggare sympatiserar med IS.
Jag upprepar:

Sveriges Migrationsverks personalchef tycker INTE det är ett problem att deras handläggare sympatiserar med IS.

Men hade en SD:are jobbat där hade det skrivits spaltkilometer efter spaltkilometer och krävt både avsked och helst några års fängelse också.

Bara livet det är om de SF:are som sitter i domstolar.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Världsmästerskap i bagatellisering.
"I flera fall har det specifikt rört sig om handgranater från forna Jugoslavien, enligt polisen. Dödliga vid detonation för den som kommer närmare än fem meter. Och en person som hamnar inom en radie av tjugo meter riskerar allvarliga splitterskador.

– Det sker förhållandevis isolerat mot lokaler och fordon, så generellt behöver man inte vara för orolig. Men det är fel att säga av mig att det inte finns en viss risk, säger Sintéus."
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hade jag bott i Malmö hade jag nog allvarligt funderat på att flytta därifrån innan bostadspriserna fullständigt kraschar i den staden. Ett sprängdåd i veckan ända sen nyår är ju fullständigt galet. Det finns absolut ingenting som skulle få mig att bo i Malmö.
Jag har vänner som bor i malmötrakten.
Om man frågar varför, så påpekar de att "det är ett hårdare samhälle nu, det är så överallt".
Det är det inte.
Det går ganska fort att bevisa.
Då funderar de på att flytta.

Efter ett par veckor kan man fråga samma sak.
Då har de återigen blivit indoktrinerade med att "det är likadant överallt".
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Världsmästerskap i bagatellisering.
"I flera fall har det specifikt rört sig om handgranater från forna Jugoslavien, enligt polisen. Dödliga vid detonation för den som kommer närmare än fem meter. Och en person som hamnar inom en radie av tjugo meter riskerar allvarliga splitterskador.

– Det sker förhållandevis isolerat mot lokaler och fordon, så generellt behöver man inte vara för orolig. Men det är fel att säga av mig att det inte finns en viss risk, säger Sintéus."

Underbar logik och analys av tidningen samt Sintéus.
Tänk dig va ofarlig en pistol eller ens en automatkarbin är med samma logik... ENDAST farlig för någon som råkar stå i vapnets ganska minimala skottlinje - flytta dig några centimeter och du lever i ett tryggt och vänligt samhälle igen, inget att oroa sig för! :rolleyes:
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top