Only in Sweden

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
"It can only happen in Finland"

Citerar en finsk kamrat som när vi stod och pratade vid en eld, det kan vara kyligt i Finland, lade på några vedträn på elden och en finne hoppar fram och ylar. Han har minsann släpat med dessa vedträn för att själv elda, då ska ingen sno hans ved. Min kamrat påpekar att det finns nästan en kubik vid bastun och vi erbjuder oss att hämta men nej.
Min kamrat skakar på huvudet och säger ovan nämnda. :hihi
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Så homo-president är ok, bara hen är trogen sin man/fru/partner/buttbuddy?
Jag skiter fullständigt i vem olika ledare delar säng med, speciellt när de är öppna med att de gör si eller så. Då är det mindre risk för utpressning med hot om avslöjanden.
Huruvida de är trogna är främst något mellan dem och deras partner(s).
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag skiter fullständigt i vem olika ledare delar säng med, speciellt när de är öppna med att de gör si eller så. Då är det mindre risk för utpressning med hot om avslöjanden.
Huruvida de är trogna är främst något mellan dem och deras partner(s).

Det finns någon historia (oklar sanningshalt) om när ryzzarna skickade en massa "svalor" (prostituerade/underrättelseagenter) på en kinesisk diplomat för att få kompromat på honom.

När dom senare kontaktade diplomaten och skickade över ett kuvert med bilder på själva sexakten sken han upp och frågade om han fick behålla bilderna och skicka hem dom till frun för att visa att han minsann inte var impotent...

Samma sak med bögpresidenter, är dom öppet bög så går det ju liksom inte att utpressa dom med det.

Och nej, jag tycker att "butt-buddy" är en rätt kul benämning på bögar, det gör nog bögar med om det sägs av en icke homofob person, i icke nedlåtande sammanhang..
Context är viktigt...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag tror det betyder att han är ledsen över att han inte fick medhåll i sina homofobiska utfall.

Men många hundra miljoner muslimer håller med honom vilket borde kunna vara en tröst i mörkret.

Ja, han får söka stöd hos sina likasinnade
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tror det betyder att han är ledsen över att han inte fick medhåll i sina homofobiska utfall.

Men många hundra miljoner muslimer håller med honom vilket borde kunna vara en tröst i mörkret.
App app, nu får vi hålla rent och inte sjunka till den där DN-nivån. "-fobi" är första kapitlet i stora wokeiska boken "härskarteknik - så använder du det".

???
 

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Närke
Hoj
Ducati 748
Jaha vad ska polisen skriva nu i sina rapporter från uppgiftslämnare? En hen av oklart ursprung?
Fy Fan!
 

Bifogat

  • IMG_0876.png
    IMG_0876.png
    293.8 KB · Visningar: 22
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top