Varför ?
Eller är jag för morgontrött för att fatta att du skämtar !
Förstår inte vad som är problemet? Att han kör en MT-07 och gillar den?
Jag fick från en 1098S till en F800R och uppskattar F800R:en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför ?
Eller är jag för morgontrött för att fatta att du skämtar !
Förstår inte vad som är problemet? Att han kör en MT-07 och gillar den?
Jag fick från en 1098S till en F800R och uppskattar F800R:en![]()
Vad är det för M i bakgrunden?
Riktigt fin hoj! Inte alls avundsjuk..... Kör henne väl!
Vad är det för AGV-hjälm du har?? Tror jag är kär!![]()

Tyvärr ingen riktig M längre ( M5:an såld ) bara en 335d xDrive ( 370hp / 750 Nm ).
- - - Updated - - -
Pista GP.![]()
Tyvärr ingen riktig M längre ( M5:an såld ) bara en 335d xDrive ( 370hp / 750 Nm ).
- - - Updated - - -
Pista GP.![]()
Hmm, känns som ett märkligt däcksval om Du inte kör oerhört mycket bana i de snabbaste grupperna, bör vara i princip omöjligt att nå arbetstemperatur med de svålarna på vårt rikssvenska vägnät?Igår blev det 18 mil på blöta vägar. Känner mig inte riktigt hemtam på däcken ( Bridgestone RS10R ) i vått ännu. Känns som att det är bäst att ta det rejält lugnt. Det är ju inte mycket till mönster. Slicks typ......
Ja, Supercorsa SP är en kanondäck för torrföre, men lider av väta och kalla mornar i f t de jag nämnde, och med tanke på vår vädermässigt geografiska belägenhet kan det väl ha viss betydelse?M-modellen levereras med RS10R medans basmodellen har det däcket eller Pirelli Diablo Supercorsa SP beroende på marknad.
Basmodellens Pirelli Diablo Supercorsa SP känns också som ett bättre val för gatkörning och för den som blandar gata med enstaka bandagar. Hyfsad livslängd, SC-modellens schyssta geometri på framdäcket som ger skön instyrning samt ett grepp som duger till att åka under 1.10 på Gelleråsen. Vill man ha mer grepp väljer man valfri SC-blandning, naturligtvis på bekostnad av livslängd och med risk för kallgång vid lökig gatkörning.
Observera att M-modellen kommer med 200 och basmodellen med 190 mm bakdäck.
När jag tränat lite på Launch Control starter, så kanske man kan vara med utan att skämmas......
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |