De du har kikat på är ju bekväma långåkarmaskiner (k1200r inte lika mycket som tigern, men ändå). En futtig resa ner i Europa är ju dryga 1000 mil. Någon som gör 2 sådana resor på ett år och en resa nästföljande 2 år så har du dina 4000 mil. Det är ju precis det hojarna är byggda för, och de kan ju inte vara tänkta att hålla i bara 3 år. Visst, värdet naggas väl lite i kanten, men du betalar antagligen lite mindre i inköp med? Jag har fasen problem med det där. När jag hade ute min för 54 så ringde ingen (16000 billigare än en firma med likadan, som inte var lika välutrustad, och som gått 1500 mil mindre). Så jag sänkte till 50. Nu tror de som ringer att den är paj och säger åt mig att berätta vad som är fel på den. Tidigare generationen - r1150r som är 5 år äldre och några tusen mil mindre på mätarn står i nästan samma pris, så jag har fasen ingen aning om vad jag ska göra för att någon ska köpa den. Funderar starkt på att sälja den till firma i helgen, får ungefär samma pengar som den ligger ute för då ändå...