Det finns ej nån sådan i pdf-format, den finns endast i en interaktiv historia på CD som du kan köpa på ebay, då kan man lika bra använda den online på länken jag gav dig...tyvärr[/QUOTE
Ok, tacksam hursom.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det finns ej nån sådan i pdf-format, den finns endast i en interaktiv historia på CD som du kan köpa på ebay, då kan man lika bra använda den online på länken jag gav dig...tyvärr[/QUOTE
Ok, tacksam hursom.......
Blocket är väl oförändrat till 2015?
Hej!
Är det någon som kan svara på om det finns en underkåpa som passar till BMW S1000RR 2010 med Akrapovic helsystem (Shorty-sliponet)
Har du äntligen blivit ägare till en Bmw?
Menar du ett lowpipesystem?
Kolla Techbike.de
Är det hojen på bilden?
Inte varit med om ditt specifika problem men 4/5 gånger när jag haft problem med säkringar så har det varit jord/avskavda/klämda kablar. Har du inte lyckats klämma eller skruva åt något när du meckat med kåporna?SÄKRING #7 för tändningslåset går hela tiden på min hoj.
Det hela började när jag bytte från mina orginalkåpor och satta på racekåpor som blivit anpassade för att kunna köra på gata med.
Först gick allt jättebra och jag har kört ca 30 mil, förra helgen så servade jag hojen själv med lite ojebyte, luftade bakbromsen etc. Allt gick kanon, tisdags när jag kom ut på E4:an påväg till besiktningen så dog hela hojen. ALLT är utslaget.. Fick riva hela bakdelen igen upptäckte att det var säkring #7 (enligt instruktionsboken) och den går till tändningslåset, det förklarar ju lite varför hela hojen dör och allt är svart.
Bytte säkringen, ställde om bakbromsen som hade legat på lite. Satte upp hojen på depåstödet i garaget och gick igenom växlarna. Gick jättebra, dan efter tar jag den på flaket till besiktningen, ska starta och sätter mig på hojen kommer 1 meter så händer samma sak.
Bara snabbt in boka om tiden IGEN!!! och hem och riva hojen.
Bytte säkringen IGEN igår och testade utan lyse och blinker, gick fint att köra här ute på landet. Satta ihop allt idag, på med vinterjackan och ut o körde ca 1,5 km, som tur var precis när jag kom tillbaka så dog hojen igen!!
Är det någon som har haft liknande problem eller tror sig veta vad det kan vara??
Ytters tacksam för alla tips, råd!!!
Jag börjar bli lite nervös.
Har sett ett antal annonser på S1000RR 10-11 där motorn bytts på garanti och har även en kompis som fick göra det beroende på bränd ventil trots rätt servad.
Är det så många motorbyten så man kan säga att årmodell 10-11 hade "barnsjukdomar" i motorn som man bör se upp med?
Då kompisen fick motorn utbytt på försäkringen och inte garantin blev jag lite nervös då jag åker halvförsäkrat men servat på verkstad enligt bok.
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |