Har testat några gånger att ge fan i det, gjorde ont..Bromsar du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har testat några gånger att ge fan i det, gjorde ont..Bromsar du?![]()
Någon fråga om nyckel för dämpare bak det har jag två st.
Lite kallt att rasta hojen än ! men när solen tittar fram och 14-15 grader så ska ni läsa tråden här!
Då bjuder jag alla som kommer förbi mitt Place på blåbärspaj på altanen och lite skruvande på hojen om man vill låna en haknyckel.
Blir väl bara några hundra meter å känna på den, Fredag är det som gäller 
Vad är det som behövs för att registrera en 125 enduro till lätt mc?
![]()
Har testat några gånger att ge fan i det, gjorde ont..
Hallå! Ny i tråden! Tråkigt väder idag, och förkylning! Hoppas på bättre väder nästa helg någon som skall ut o köra då?
Lyckades stänga dragkedjan iaf men är tungt att andas

-4 och 200 till skolan, i kevlarjeans.. Hade ingen känsel i bena tills efter lunch. Hoj kör man när det är varmt.Låter du hojen stå ute? Gäller fan att ha koll på glykolen då..
Ne det får allt bli 15 grader innan man ger sig ut. Är inte 20 längre-4 och 200 till skolan, i kevlarjeans.. Hade ingen känsel i bena tills efter lunch. Hoj kör man när det är varmt.
Hehe! Nu blir jag fan nervös! Har ingen aning om hur det står till med glykol! Tänkte kolla det imorgon! Men fan måste väl vara några minus iaf innan det är ngn fara även utan glykol!? Skulle bli -2 inatt :S Har skydd över den nu med iaf... Kollade kvitton från service och står bara kontroll av kylvätska... Men har jävligt svårt att tro att den är utan glykol, är väl bara rena banhojar typ som är utan glykol...

Nån som hänger på till Smögen och käkar räkmacka om ett par timmar???![]()
Mötte upp ett Uddevalla gäng och tog riktigt fina vägar upp till Smögen! Lite småkyligt men verkligen inte så farligt som jag trodde det skulle vara. 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |