Singeltråden

Varför svarar ingen av er infödingar på min fråga? Vad innebär bryn i sammanhanget?

Varför svarar ingen av er infödingar på min fråga? Vad innebär bryn i sammanhanget?

:såjaponken inte vara arg för att du prioriterat ner Singeltråden :brynad

Ja e int bitter :crash

Jag har kollat där, men såg inget om silvertejp :fyllisar däremot läste jag om han som gjorde snutfälla i skogen. Kanske det roligaste inlägget jag läst, alla kategorier :Bugar

Jag har kollat där, men såg inget om silvertejp :fyllisar däremot läste jag om han som gjorde snutfälla i skogen. Kanske det roligaste inlägget jag läst, alla kategorier :Bugar

Tror A_NN_A har rätt ändå, tråden jag tror du söker heter "Överraska tjejen lite romantiskt" och finns med på första sidan i samlingstråden. Silvertejpandet är dock bara en liten del av hela kakan, du får läsa själv så förstår du :hihi

Allright, jag läste ett par sidor även i den tråden. Förstod det som att den fanns en dedikerad silvertejpstråd, inte konstigt att man inte hittade den :D

Uppdatering: läst och skrattat, massor! Vilken kovändning :rofl först så romantisk...

Last edited:
Tror A_NN_A har rätt ändå, tråden jag tror du söker heter "Överraska tjejen lite romantiskt" och finns med på första sidan i samlingstråden. Silvertejpandet är dock bara en liten del av hela kakan, du får läsa själv så förstår du :hihi

A_NN_A har alltid rätt :fakta

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back