Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte jag.Jag har varit ute och sprungit i kylan, fy fan för vinter.
Det är ju helt underbart! Älskar vintern. Har ju varit kallt o underbart idag! Ska slänga på vinterdäcken i helgen![]()
Sedan jag började träna förra året så har jag tröttnat på vintern eftersom den sabbar min löpträning.![]()
Haha du vet om att man kan springa iaf va?Eller springa inomhus
![]()
På tal om inget - kolla vad jag vann igår! Så jäkla sällan jag får en medalj, så detta gjorde detta året!View attachment 412567
Vad är det som du är så duktig i då? Berätta! Jag är inte alls bitter![]()
Så jävla duktig är jag inte, men vi var och körde gokart och jag vann kvalet..Sedan parades vi dessvärre ihop snabbast-långsammast, näst snabbast-näst långsammast osv till själva racet, och där gick det åt pipan..
Men jag fick medaljen för snabbast tid den dagen.
![]()
Underbart, du är säkert kick assmedaljen är lika stor som en pizza
![]()
Haha njae, men det var rätt roligt, för vi var 3 tjejer och 13 killar. När jag kom in efter kvalet hette det att jag hade sneddat, alternativt var professionell gokartåkare..In my ass, jag kör inte ens gokart 1gång/år. Kanske ska satsa på det i stället?
![]()
Gokart är sjukt roligt, värsta mardrömmen är när man tittar bakom sig, och ser att det sitter en liten 5 årig tjej med världens största leende, som bara närmar sig och närmar sig. Man vet att man är fucked, fysikens lagar tar ut sin rätt. Man har säkert mynt i plånboken som överskrider motståndarens vikt![]()
Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra.
Haha, tror inte det har så mycket med vikten att göra. Man vill ju ha vikten på yttersta hjulparet i svängarna, och det är ju lättare om du har mer att sätta emot.![]()
Förvisso, men de accar inge vidare i starten om man är så fet som jag är.![]()
Accar inget vidare oavsett tycker jag!
Sluta bryna![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |