Singeltråden

Tjohoooo 2 av 4 outfitar klara till julfesterna i december:tummenupp! Skål på er:fyllisar:banana

:hej Tottan.
Är du verkligen säker på att outfitarna passar dej, och framför allt att dom visar hur vacker du är i dom? :kär
Om du känner dej det minsta osäker, och om du vill, så kan säkert vi i tråden hjälpa till som smakråd.

Så lägg gärna upp några bilder på dej när du har outfitarna på dej, så hjälper vi dej.:fakta

Vi vill ju verkligen att du ska se outstanding ut på Julfesterna:)

:hej Tottan.
Är du verkligen säker på att outfitarna passar dej, och framför allt att dom visar hur vacker du är i dom? :kär
Om du känner dej det minsta osäker, och om du vill, så kan säkert vi i tråden hjälpa till som smakråd.

Så lägg gärna upp några bilder på dej när du har outfitarna på dej, så hjälper vi dej.:fakta

Vi vill ju verkligen att du ska se outstanding ut på Julfesterna:)
Haha sötnos:kär Kommer ikväll!:tummenupp Bilder alltså:krama

Nämen, när hittade du tillbaka? Och framför allt, var fan har du varit?!

Jag skaffade också ett sånt där tråkigt liv :( Varit mycket med jobb, studier och annat på sista tiden... Tittat in lite då och då, men inte varit så aktiv som förr bara :) Thanks for noticing :krama

Men jag ska operera axeln den 10e november, så efter det kommer jag vara livlös ett bra tag, och då kan jag hänga här. :)

:krama Hoppas det blir ordning på den satans helvetes axlajäveln nu då :smasha

Jag skaffade också ett sånt där tråkigt liv :( Varit mycket med jobb, studier och annat på sista tiden... Tittat in lite då och då, men inte varit så aktiv som förr bara :) Thanks for noticing :krama

Ja ja ja, säg som det är. Du gör vad som helst för att märkas :rolleyes:

Ja ja ja, säg som det är. Du gör vad som helst för att märkas :rolleyes:

Vore det det jag ville uppnå så verkar väl som en konstig plan att försvinna...?:va :7peta

Isåfall skulle jag ju spamma sönder stället istället :tungan

Vore det det jag ville uppnå så verkar väl som en konstig plan att försvinna...?:va :7peta

Isåfall skulle jag ju spamma sönder stället istället :tungan

Äsch, du visste att folket här skulle yra runt i båset och leta efter kon som försvann.
Här märks inte en spammare. :fakta

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...