Bandag Falkenbergsbanan 24 augusti.

Last edited:
Anmäld, vågar fan inte vänta längre, 25 anmälda tills dags dato i snabba gruppen enligt tjejen på kansliet så nu hoppas vi att vädergudarna är med oss, hade tänkt att avvakta en säkrare prognos men skitsamma:tummenupp

Last edited:
Anmäld, vågar fan inte vänta längre, 25 anmälda tills dags dato i snabba gruppen enligt tjejen på kansliet så nu hoppas vi att vädergudarna är med oss, hade tänkt att avvakta en säkrare prognos men skitsamma:tummenupp

Hallå, vi snackar 600 spänn!:tummenupp Och OM det visar sig att det regnar, kör ändå. Regn är kul!!!! Spännande utan att man behöver köra så förtvivlat fort!!!!

Hallå, vi snackar 600 spänn!:tummenupp Och OM det visar sig att det regnar, kör ändå. Regn är kul!!!! Spännande utan att man behöver köra så förtvivlat fort!!!!

800:- för icke medlemmar och jag hatar att köra i regn oavsett hur billigt det än må vara:gnissla

Nu har jag anmält mig.
Första ggn på bana sedan jag sluta med RR...
Kul!
Finns det någon däckservice på plats?

Nu har jag anmält mig.
Första ggn på bana sedan jag sluta med RR...
Kul!
Finns det någon däckservice på plats?

Tveksamt med däckservice, tyvärr! Vi har erbjudit flera företag att komma och delta, men har i dagsläget inte någon som SÄKERT kommer….

Last edited:
Bokat o betalt för licensgruppen, kul att köra på Falkenberg igen , onsdagskörning 2 år senast.

Fan med!!! Jag var för långsam med att anmäla mig :/ hojta gärna till i ett pm om det är nån som ångrar sig/fått förhinder :)

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back