Bandag Falkenbergsbanan 24 augusti.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
:huvet Det ska regna!!:(:död

Prognosen ändras dag till dag, kollade igår och då ska det inte regna på söndag, kollade i förrgår och då skulle det regna osv. Bara att hålla tummarna. Fortfarande inget regn enligt klart och inte enligt DMI heller.

image.jpg
 
Last edited:

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Ort
Linköping
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.

Jag fick bekräftelse efter en vecka.. Anml rätt tidigt.. slutet av Juli...
Ring o kolla!
 

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Ort
Horred
Hoj
Kawa Z900
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.

Jag har också fått bekräftelse. Ring o fråga om du inte har hört nåt!:tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Är tanken att man ska få en bokningsbekräftelse när man betalat och anmält sig? Mailade min anmälan och betalade för snart 2 veckor sen o har fortfarande inte fått nån bekräftelse.

Fick en anmälningsbekräftelse samma dag jag anmälde mig och uppmanades att betala in avgiften innan den 20:e aug. Har betalat men inte hört ngt efter det, utgår från att allt är grönt annars blir det lite merjobb för klubben om dom inte har koll på läget. Men ring dom å dubbelkolla för säkerhets skull, 0346-19033 :tummenupp
 

Lazzekongo

Member of Team Rubank Racing
Gick med
16 Jul 2008
Ort
Linköping
Hoj
Daytona 675 -08 R6 -00
Fick en anmälningsbekräftelse samma dag jag anmälde mig och uppmanades att betala in avgiften innan den 20:e aug. Har betalat men inte hört ngt efter det, utgår från att allt är grönt annars blir det lite merjobb för klubben om dom inte har koll på läget. Men ring dom å dubbelkolla för säkerhets skull, 0346-19033 :tummenupp

Tack återigen för snabba svar :tummenupp. Ringde o kollade, jag va bokad men de hade haft mycke att göra så troligen därav hade jag inte fått bekräftelsen
 

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
tänkte höra här hur man ställer sig till de varningar som SMHI har gått ut med gällande regn osv.
FMK ställde in 3 lopp i söndags pga. förmycket vatten (hade jag för mig att det var iaf)

Hur går snacket på kanslit? det verkar ju inte direkt spricka upp och en klass 3 varning får ändå ses som allvarligt. Känns inte kul att förbereda sig med allt runt omkring med logistik osv för att sedan få vända vid grindarna pga av just vatten..

Hur ser planen ut? information osv. Finns det möjlighet att FMK ställer in evenemanget?
 

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-
tänkte höra här hur man ställer sig till de varningar som SMHI har gått ut med gällande regn osv.
FMK ställde in 3 lopp i söndags pga. förmycket vatten (hade jag för mig att det var iaf)

Hur går snacket på kanslit? det verkar ju inte direkt spricka upp och en klass 3 varning får ändå ses som allvarligt. Känns inte kul att förbereda sig med allt runt omkring med logistik osv för att sedan få vända vid grindarna pga av just vatten..

Hur ser planen ut? information osv. Finns det möjlighet att FMK ställer in evenemanget?
Kansliet har semesterstängt t.o.m Måndag. Det blir nog av eftersom banan inte ligger nära något vattendrag. Det var en väderförbättring på g framåt söndag enligt smhi.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Finns det platser kvar i någon av grupperna?

kanske säljer min plats i den snabba gruppen, avvaktar till imorgon innan jag bestämmer mig, är du ev intresserad av att ta över min plats isf?
 

peterpain

sjukare än vad jag trodde hehe turbosjuk
Gick med
9 Mar 2005
Ort
göteborg
Hoj
kawasaki 500 mach 3 1970 döfrään
hej

tänkte åka dit iallafall med hojjen i bussen även att jag inte har bokat.hoppas att det är några som
inte kommer pga vädret:tummenupp

ses då hoppas jag
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top