Bandag Falkenbergsbanan 24 augusti.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Min polare vill köra snabb grupp. När bestämmer du dig?

Pratar du med mig så bestämmer jag mig senast imorgon kväll! Allt hänger på väderprognosen till på söndag om jag ska köra eller ej! Skickar pm till fig imorgon om jag inte ska köra och din kompis fortfarande är sugen!
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
En fråga

Jag har två hojar som jag tänkte köra med på banan imorgon, det kommer väl inte att vålla några problem eller !?! - Är väl bara att flytta över klistermärket på den nya !

Hade tänkt åka den ena på FM och byta vid lunch
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Får hoppas den prognosen håller :Bugar.

Hojen redo, förutom däcktrycken. visade sig att de nya ventilerna är lite mindre i diameter och därmed passar ej min tryckluft pistol med tillhörande manometer.. suck.. Åkte o kollade på Preems.. men undrar om den stämmer..:va

Eftersom det finns en racegrupp på programmet finns det SÄKERT någon med tryckmätare där!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hojen upptankad, kamerafästen fastsatta på hojen, visiret är putsad å rengjord nu skulle det vara själva fan att vi får en regnfri dag imorgon, ser ni en svart gammelninja med styrdämpare och en kamera framtill är det bara å komma fram å tjöta, alltid kul å få ett ansikte bakom sporthoj.com-nicket:)

Väl mött imorgon gubbs å kvinns!
 
Last edited:

doodles

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Ort
Varberg
Hoj
600rr-07
Tackar o bugar! :)

Letar däcktryck till pirelli diablo supercorsa sp hittar dåligt med info. :confused:

Intresserad av tryck; gata och Bana.

Här får du! Om du hittar en svart 600rr med en dödskalle i fronten och en big ass ljuddämpare kan du låna en däcktrycksmätare där med.

PirelliTirePressures2011-1-1_Page_1_zps73f66c62.jpg
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Här i Varberg har vädret växlat lite, kom en skur vid ett… hur har ni haft det???
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hoppas det gick bra för mannen som gick omkull hårt i första passet i den snabba gruppen även om det kanske inte är så klyftigt att komma iklädd gore texställ där jackan inte går att förankra med byxorna, inget ryggskydd, trädgårdshandskar samt arbetsskor! Hörde att han kördes ner till halmstad med kraftiga skrapsår samt smärtor i ryggen, ev en bruten arm, som sagt hoppas han repar sig och använder ordentliga kläder och skydd hädanefter.
 
Last edited:

Falappa926

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2004
Ort
skogen
Hoj
Ducati 851 S -91
Släpper man verkligen ut folk på banan utan ryggskydd
idag :eek::eek::eek::eek:

Skickat från min MT15i via Tapatalk 2
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Släpper man verkligen ut folk på banan utan ryggskydd
idag :eek::eek::eek::eek:

Skickat från min MT15i via Tapatalk 2

Självklart borde dom inte släppt ut mannen i fråga men vi är vuxna människor och jag tror nog de allra flesta förutsätter att man självklart har ordentligt med skydd på sig och det trodde nog de ansvariga idag också, det är bara sådana där självklara saker. Självklart klär man sig och skyddar sig utefter det ändamål man avser att utföra. Hoppas dock återigen att den här mannen repar sig:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top