PutteLiten
Twins have more fun
Jag har haft zx12r -00 och Blackbird -06. Blackbirden kändes rejält opersonlig och tråkig, inte så komfortabel som man kan tro. zx12an upplevde jag hade mer karaktär och är den mest komfortabla av alla sporttouringalternativ näst vfr1200. Kan ite komma ihåg att någon av dessa vibrerar, zx12an upplevde jag som väldigt fri fr vibrationer. Vilken prisklass hade TS tänkt sig?
Jag var och provade en ZX12R-02 för 2 dagar sedan, och... (alla har olika smak, så kan alla vänligen respektera min), jag tyckte den var skittråkig... Väldigt bra hoj, det var den, har egentligen inget att klaga på den som hoj men det var ingen kärlek. Och alltför dyr i drift för att "köpa och prova i ett år, och sälja nästa vår om jag inte gillar den". Så hittar jag en Blackbird (med insprut) i närheten, så åker jag och provar den. Även om Blackbirden skulle vara karaktärslös, så.. jag tyckte ju ZX'n var det, och noll minus noll är fortfarande noll. inte mindre noll.
Men billigare i inköp, billigare försäkringar etc, så hamnar den mer i kategorin: "köpa och prova i ett år, och sälja nästa vår om jag inte gillar den".
Men, varför jag citerar dig är för att du kör en VFR1200.
Hur är den? Att köra, att äga, utrustning, packväskor etc etc?
Last edited: