Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Honda NT 650 V Deauville. Samma driftsäkra motor som Transalp, men med kardan och inbyggda packväskor. Drar väl ganska så genomsnittligt med soppa och borde inte kosta en förmögenhet att försäkra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Andra generationens VFR är ju riktigt läcker än idag.Ska kolla
mer på den modellen.
Annars gillar TDM också.Riktigt prisvärda och pinnar på helt OK.
Såg att min gamla -91:a var ute på Blocket igen.
Scooter har jag dålig koll på.
Hur är det med bromsar o väghållning med små hjul?
Hade en R1 -03 före 1200 Adventuren så lite koll har jag på den. Visst skulle det fungera att pendla med en sån men det var det här med max 35 papp. Vill inte ha första modellen heller -sitter inte bra på den.
R1100S är trevlig och boxer/kardan är ett plus. Billigaste jag hittade var begärt runt 45.
Vad hojen ska användas till är lätt. Blir nog bara 45:an och ibland småvägarna på andra sidan älven ToR Götet. Kommer inte ha tid med annat de närmsta åren. Billigare är pendla med bil är det nog inte men ska det bli nåt hojåka alls i närtid så blir det nog till/från jobbet. Skulle väl vara att man tjänar lite restid.
Har ingen större erfarenhet av långmilare och det är ju dessa som dyker upp när man söker på objekt under 30 ksek.
Bl a VFR verkar ju ofta rulla 8-10000 mil utan knot, men långt ifrån alla är väl så säkra.
Kanske ska fråga så här istället - vilka modeller ska man undvika med avseende på driftsäkerhet eller typfel?
Köp det som känns kul att köra och se på! Praktisk kan familjebilen få vara.
Att pendla med en rolig men opraktisk hoj gör den dagliga pendlingen såååå mycket roligare.
Kör själv 7 mil om dagen till jobbet och hem. Skoj skoj skoj!![]()
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |