Åka-tråden!

Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

Tja! Jag hade tänkt att EV dra en sväng på söndag, vädret ser som sagt ut att bli skapligt då. återkommer med ett svar :)

Är inte så duktig på att hitta i Lkpg, men när jag gjorde en vägbeskrivning är det ju på andra sidan jordklotet för mig :D Är alla från Lkpg här?

Jag är också på .....ska försöka hinna in till stan vart åker ni ifrån. Tar på mig grejorna och kollar telefonen när jag är i stan....:tummenupp

Någon som är pigg på en tur i morgon eftermiddag? Skriv några rader då så får vi komma på en mötesplats....

*/ ?>
Back