Åka-tråden!

Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

Hej hopp på er tänkte att det kunde vara dax att damma av däcken på hojen i helgen, har spanat lite väder o söndag ser ut att bli bra. Vad skulle sägas om att träffas statoil ryd kl 14:00 söndag om det är väder. Det vore ju kanon trevligt om vi blev några som kan "puttra" en sväng. Hej på er :tummenupp

Tja! Jag hade tänkt att EV dra en sväng på söndag, vädret ser som sagt ut att bli skapligt då. återkommer med ett svar :)

Är inte så duktig på att hitta i Lkpg, men när jag gjorde en vägbeskrivning är det ju på andra sidan jordklotet för mig :D Är alla från Lkpg här?

Jag är också på .....ska försöka hinna in till stan vart åker ni ifrån. Tar på mig grejorna och kollar telefonen när jag är i stan....:tummenupp

Någon som är pigg på en tur i morgon eftermiddag? Skriv några rader då så får vi komma på en mötesplats....

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back