Åka-tråden!

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Härligt, kul med 1000!! Ju mer effekt ju roligare.:yoparty:fakta Påpekar ytterligare en gång, att det är inte ekonomisk hållbart att ha båda däcken i marken... varav att jag körde på ett i taget :hihi

Ang. däcken, så funkar 190/55 jätte bra. De funkar lika bra att skrapa knä med ett sådant på gata som på bana... som ja minns de när jag körde R1 :D Så ingen press på dig nu Hedi ;)



SP



haha men du är ju djuret med en hoj mellan bena:Bugar. när o var är första tävlingen?
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
haha men du är ju djuret med en hoj mellan bena:Bugar. när o var är första tävlingen?

Schemat ser väl ut så här. Om ja hittar en motor tills dess. :va

Karlskoga 1/6
Linköping 13-15/6
Karlskoga 26-27/7
Falkenberg 16-17/8
Linköping 30-31/8
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Söker lackerare som kan måla en framskärm, underdel samt en bakdel hyffsat snabbt, svart och vitt på glasfiber.. mao inga konstigheter..
 

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
Söker lackerare som kan måla en framskärm, underdel samt en bakdel hyffsat snabbt, svart och vitt på glasfiber.. mao inga konstigheter..

kolla med stefan
0708242122

riktigt duktig kille , håller till i rimforsa hälsa från mig ,
annars har du de i Tornby , de har fixat lite snabbjobb till mig med gott resultat
 

JB73

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2014
Ort
Tranås
Hoj
Ingen hoj.
Jag skulle vilja ut och åka med, där bak på en hoj, är det någon som kan ställa upp på detta, vi kan köra typ 1-2 timmar och jag betalar ju givetvis för att någon ställer upp. Hör gärna av er.
 

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Jag skulle vilja ut och åka med, där bak på en hoj, är det någon som kan ställa upp på detta, vi kan köra typ 1-2 timmar och jag betalar ju givetvis för att någon ställer upp. Hör gärna av er.

Känner igen mig lite i det och skulle gärna ställa upp. Men jag kör en KTM 625, satt själv på bönepallen häromdagen och jag tappade känseln i röven efter 5-10 minuter :D
 

JB73

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2014
Ort
Tranås
Hoj
Ingen hoj.
Känner igen mig lite i det och skulle gärna ställa upp. Men jag kör en KTM 625, satt själv på bönepallen häromdagen och jag tappade känseln i röven efter 5-10 minuter :D

Ja det är väll inte den perfekta hojen att åka med på. Du känner ingen annan som har en hoj då ?
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
hm provkörde hojen och märkte att växeln va rätt seg och börja skruva loss vänster fram fotpinne och fick se detta :va ingen som vet var man kan få tag i en sån hyffsat fort så hojen går igenom besiktning (yamaha r1 04) 2014-03-31 21.44.24.jpg
 

Avenir

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2010
Ort
Linköping
Hoj
GSX-R 750 SRAD -96
Tjena, får hem en vakum-mojäng vilken dag som helst - CarbTune heter den, hoppas den är vettig.

Om du ber snällt så...o sitter vackert - så får du låna - skrik till bara ;D

Tänkte friska upp min egen nyligen införskaffade gixxer 750 srad -96 med den så småningom !

Gött mos, snart är det dags, eller jaa det är det väl redan :tummenupp
 
Last edited:

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Tjena, får hem en vakum-mojäng vilken dag som helst - CarbTune heter den, hoppas den är vettig.

Om du ber snällt så...o sitter vackert - så får du låna - skrik till bara ;D

Tänkte friska upp min egen nyligen införskaffade gixxer 750 srad -96 med den så småningom !

Gött mos, snart är det dags, eller jaa det är det väl redan :tummenupp

Sitter och ber för fullt! Kan skrika också! Skickar ett nummer på PM. Kan väl höra av dig när den hittat hem?
 

tobberacer

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2014
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 2003
Tjenare på er alla.. Nu äntligen är man med på sporthoj igen. Så gasas det något? Håller koll här för snart är det väl dags för en riktig tur...Hej hopp..
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Låter ju trevligt :banana jobbar hela helgen men om det blir på eftermiddagen så hakar jag på lätt...:tummenupp

Inga problem. Bestämmer mer på tors/fre, är borta tills dess.. Funderar att åka upp norrk-finspång och det hållet. Kanske upp mot tjällmo.. vi får se.. Tänkte även stanna förbi en kille som bygger en F3000bil med turbo.. Kan vara skoj att kolla lite på!
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top