Vad fick dig att le idag?

Jobba på! Det blir lättare...

(Men det går förvånansvärt snabbt att trilla dit igen. Efter tre års avhållsamhet är jag ihärdig brukare igen sedan några år.)

Jag håller ut. Det var som värst igår :gråta

Skulle jag få för mig att börja igen, så tänker jag inte ens försöka sluta en gång till.
 
Jag håller ut. Det var som värst igår :gråta

Skulle jag få för mig att börja igen, så tänker jag inte ens försöka sluta en gång till.

Håll dina tassar borta från nikotinet. Härda ut nu. Några dagar till. Så klingar det av.

Tänk såhär i stället. Aldrig att jag vill börja med det där stinkande skiten igen. Som förgiftar min kropp.

You go!!! :tummenupp
 
Joo... jag vet. Vi kan vara jävligt kassa.

Det är just såna där uttalande tjejer måste sluta med. Man ska aldrig se sig själv som kass och trycka ner sig själv. Det försöker andra göra så bra.

Jag är glad för att jag ser solen utanför fönstret, visst är det inget kul att vara sjuk men att sitta på första parkett när våren anländer är inte heller helt fel.
 
Solsken!
Och att jag konstaterade att fettet minskar då mycket att konturerna på armmusklerna börjar gå att skönja. \o/
Fira med en fettisdagsbulle! :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top