Missa inte Stockholms Fittfestival

Att det du gör där är vad många här inne ser så snart man har en åsikt som inte innebär att de individerna är felfria. :krama

Jag anser att bl a du får det betydligt hetare om öronen när du uttrycker en åsikt och varje resonemang nagelfars på ett sätt som inte är praxis annars. Tror du vet hur jag ser på saken men...mtp att du skriver A_NN_A som du gör kanske man ska tolka det som att du skriker hela tiden?

Kramas?:eek:
 
Jag anser att bl a du får det betydligt hetare om öronen när du uttrycker en åsikt och varje resonemang nagelfars på ett sätt som inte är praxis annars. Tror du vet hur jag ser på saken men...mtp att du skriver A_NN_A som du gör kanske man ska tolka det som att du skriker hela tiden?

Kramas?:eek:

Ha ha ha ha kanske det kanske.
 
Är alla som vill att vi ska få samma respekt i samhället, oberoende av könsorgan, gallskrikande och sketfula "kvinnorättskämpar" eller gäller det bara vissa?

Nej, och jag är en av dom som är för jämställdhet och ömsesidig respekt oavsett kön. Tyvärr är det många som ser det som ett krig, och där finns bara förlorare. Dom väljer att vara en del av problemet och inte en del av lösningen.
Sen tycker jag ju att du ändå är mer än halvsnygg Anna, och du rakar dig säkert här och där också för att det är trevligt helt enkelt. Och tittar på lädergöbporr i smyg för att du tänder på det :)
 
Last edited:
Nej, och jag är en av dom som är för jämställdhet och ömsesidig respekt oavsett kön. Tyvärr är det många som ser det som ett krig, och där finns bara förlorare. Dom väljer att vara en del av problemet och inte en del av lösningen.
Sen tycker jag ju att du ändå är mer än halvsnygg Anna, och du rakar dig säkert här och där också för att det är trevligt helt enkelt. Och tittar på lädergöbporr i smyg för att du tänder på det :)


Jag är skittråkig och gillar inte porr ens lite :död

Var folk rakar eller inte rakar sig är jag totalt ointresserad av och kan inte förstå hur det blivit en viktig punkt. Om det är viktigt har ju de rätt som säger att det inte finns några problem att jobba med. Vi har uppnått full jämställdhet i Sverige. Grattis till oss :huvet

Personligen tycker jag att jag är sjukt het, men sen å andra sidan är ju ändå det viktigast i slutändan. Hur man ser på sig själv menar jag :) Det kanske är därför porr inte ger mig något :rolleyes:
 
Jag är skittråkig och gillar inte porr ens lite :död

Var folk rakar eller inte rakar sig är jag totalt ointresserad av och kan inte förstå hur det blivit en viktig punkt. Om det är viktigt har ju de rätt som säger att det inte finns några problem att jobba med. Vi har uppnått full jämställdhet i Sverige. Grattis till oss :huvet

Personligen tycker jag att jag är sjukt het, men sen å andra sidan är ju ändå det viktigast i slutändan. Hur man ser på sig själv menar jag :) Det kanske är därför porr inte ger mig något :rolleyes:

Du har aldrig smiskat biebern till hårdhänt london leatherboy pornografi, eller för den delen analsexvideos ftån Säffle, det hör ju jag! Och man ska se på skärmen när man psurfar, inte sig själv, mmmk'? Seså, iväg o prova nu.
 
Jag kollar heller inte porr. Har inte sett något på läääänge. Utom Debbie does Dallas men den räknas som kulturrulle i mina kretsar.
 
Du har aldrig smiskat biebern till hårdhänt london leatherboy pornografi, eller för den delen analsexvideos ftån Säffle, det hör ju jag! Och man ska se på skärmen när man psurfar, inte sig själv, mmmk'? Seså, iväg o prova nu.

Jag vet att jag gör dig besviken nu, men jag står över :glömdet
 
Från feministisk fittfestival till läderbögporr. Jävlar vad det kan vända på 4 sidor.

Nåväl, var nån där?på festivalen.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top