Ibland är minnet kort![]()
Ja fina 6 sista kurvor det där!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är minnet kort![]()
P€RRA;5861209 skrev:Skivan? Jag streamar nuförtiden ;-)
Fy på mig! Inte kritisera "Kungen av MotoGP" som får Gary Buseys rollfigur i Dödligt Vapen att framstå som mesigDin stream laggar betänkligt.
Kolla på Rossi och Marquez efter senaste racet. De garvar åt racing som fått både Stoner och Lorenzo att snyfta...
Tror det gick hårdare på Rossi än han visar, men han måste ju hålla uppe sin image. Något som varken Stoner eller Lorenzo jobbar för att upprätthålla. Tyckte det var trevligt ett tag men det blir nästan för lite rivalitet när de håller på och kramas och skoja hela tiden, som om Rossi inte brydde sig om att han blev snuvad på segern. Han vill inte förlora; var så säker.P€RRA;5861444 skrev:Fy på mig! Inte kritisera "Kungen av MotoGP" som får Gary Buseys rollfigur i Dödligt Vapen att framstå som mesig
Kolla på Rossi och Marquez efter senaste racet. De garvar åt racing som fått både Stoner och Lorenzo att snyfta...
OM han vinner titeln förtjänar han den, det är ju så det funkar. *Jag tror ändå på DP, han förtjänar en titel.
Exakt! 2006 förtjänade han verkligen inte titeln, DP alltsåOM han vinner titeln förtjänar han den, det är ju så det funkar. *
*Disclaimer: alla säsonger utom 2006.![]()
Sluta svamla. Du har ingen aning om vad du pratar om och hur HRC resonerar.Gode Pedrosa måste onekligen känna trycket på sina axlar! Att dessutom vara genomtiderna i särklass dyraste HRC produkt utan att ha "levererat" gör inte saken bättre/lättare. Payback time är i sammanhanget en underdrift då han har sumpat chanser år efter år, nu (2013) eller aldrig är vad som gäller. Hondas investeringen i Pedrosa håller nog på att rinna ut! Det handlar inte om race segrar pallplatser etc etc OM det i slutändan inte resulterar i VM titel/titlar. Krasst sett är då segrarna / pallplatser knappt noterbara i HRC.s historieböcker.
Jag är rätt säker på att Pedrosa utan att tveka skulle byta alla tidigare titlar mot en enda i MotoGP.Sluta svamla. Du har ingen aning om vad du pratar om och hur HRC resonerar.
Ps. Pedrosa har levererat tre VM-titlar för HRC genom åren. ds.
Edit. Det där är så jävla korkat skrivet om en förare med följande resumé i GP på Hondas hojar...
Som Gustav skriver så är ju bara en massa dravel, det är du som anser att det är så illa att han inte har tagit en titel. HRC är uppenbarligen nöjda med vad han levererar, om HRC skulle enbart vara ute efter totalsegrar, varför gjorde dom sig av med Hayden?? Dani är en sjukt snabb förare som har kapaciteten att ta en titel, vilket uppenbarligen HRC också anser.Gode Pedrosa måste onekligen känna trycket på sina axlar! Att dessutom vara genomtiderna i särklass dyraste HRC produkt utan att ha "levererat" gör inte saken bättre/lättare. Payback time är i sammanhanget en underdrift då han har sumpat chanser år efter år, nu (2013) eller aldrig är vad som gäller. Hondas investeringen i Pedrosa håller nog på att rinna ut! Det handlar inte om race segrar pallplatser etc etc OM det i slutändan inte resulterar i MGP VM titel/titlar. Krasst sett är då segrarna / pallplatser knappt noterbara i HRC.s historieböcker.
Han har levererat bättre än alla andra HRC förare alla år harn kört för HRC utom tre (2001, 2006 och 2011) på tretton säsonger vilket inkluderar tex. tre rookiesäsonger (2001 då han var femton år... 2004 och 2006).P€RRA;5867253 skrev:Jag är rätt säker på att Pedrosa utan att tveka skulle byta alla tidigare titlar mot en enda i MotoGP.
Få har haft det så väl förspänt som Pedrosa utan att leverera så jag tycker kritiken mot honom är befogad.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten