Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
WippaN^> Samma sak här, fast 12:e maj. Men det står på deras sida att det brukar ta 5-7 dagar innan de skickar, 8-10 vid säsong. Så det är nog full normalt enligt hur de jobbar.
Ser att mitt paket skall vara framme imorgon eftermiddag. Jag vet redan nu att jag inte är hemma då, vad gör de då med paketet?
Beställde 10 maj. Står fortf "In process" på ordern.
Har visserligen bara gått 5 dagar men NÅTT borde ju ha hänt.
DEM KAN DRA ÅT HELVETE säger jag bara, mest idiotiska företaget i hela jävla världen. Meddelar inte att sakerna inte finns i lager och att dem inte ens kan hämta hem det, man måste själv ringa och då drar dem ut på allt efter 1 månad får man pengarna tillbaka efter massa klydd.
Du betalar med kort över telefon(!) till UPS
"Hej, det här är UPS. Ge mig ditt kortnr"... Ringer dem i samband med leverans eller behöver man ligga ute med pengar ett par veckor?Nu drar det ihop sig att beställa en Kriega US-20 från FC. Jag funderar på detta om COD, hur funkar det? Har UPS med sig någon kortbetalningsmaskin eller är det kontanter som gäller?
Chauffören kan ringa upp till trafikledningen när han kommer ut med paketet och de tar då betalt via telefon i kortsystemet. Beror dock lite på vart du bor, är det Malmö-området kan du ringa direkt till våran växel och söka killen som sköter kortbetalningen. Hör av dig i pm så kan jag kika närmre.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |