Singeltråden

Det är söndag. Det är över 30 grader varmt.
Varför är inte fb fullt av jublande människor som hyllar den svenska sommaren?
 
Har varit ute och åkt hoj hela denna sköna sommardag, massor med fika och glass. Supernöjd:banana:banana.

Vem bryr sej om Facebook, skitsida från ett skitföretag. Bojkotta skiten.

:såjaponken

Det är inte företaget som gör inlägget.
Det är människorna som är registrerade där.
De skriver samma saker som de maler om när man träffar dem.

Jag undrar mest varför folk så gärna gnäller, men är tysta när det är som de vill att det ska vara?
 
:såjaponken

Det är inte företaget som gör inlägget.
Det är människorna som är registrerade där.
De skriver samma saker som de maler om när man träffar dem.

Jag undrar mest varför folk så gärna gnäller, men är tysta när det är som de vill att det ska vara?

FB= gnällisar:huvet
SH= trevliga mysiga människor:)


Förresten har du fått igång hojen igen?
 
FB= gnällisar:huvet
SH= trevliga mysiga människor:)


Förresten har du fått igång hojen igen?


Du har fel :fakta


Mitt drivpaket hamnade på mitt postnummer i Spanien. Det är på väg åt rätt håll så jag hoppas vara körklar till helgen med lite tur :)
 
Du skulle ju uppgett källaren som leveransadress, då hade den kommit rätt:D

Jag har aldrig fel:fakta en gång så trodde jag att jag hade fel, men det var ett misstag:D

Sant. Dit vill ju alla :crash

Nä. Nu har du fel igen. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top