Ktm 690 smc-r

Någon som vet var jag kan hitta R et som sitter på sidokåpan fram?
Letat runt lite men lyckas inte hitta..

SMCR kevlar.jpg

Edit. Beställde orange vinyl från kina.. sjukt dyrt!
2st ark ca 70x100cm 70 kr fraktfritt :)
 
Last edited:
Skulle boka 100mils service idag fick besked 3-4veckor väntetid.... får bli till att gå över lite på milen det är ju nu vädret börjar bli bra!
 
Last edited:
I morgon hämtar jag min SMC-R -13 EvoII..
Det har varit en lång väntan!
VM i Döö gött :)
 
I morgon hämtar jag min SMC-R -13 EvoII..
Det har varit en lång väntan!
VM i Döö gött :)

Även jag ska äntligen hämta min i morgon (dock "bara" EVO1) :)

Lite trist att man ligger hemma med förkylning, feber o.s.v. Hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande under natten! En liten tur lär det väl dock bli oavsett hur jag mår ;)
 
Även jag ska äntligen hämta min i morgon (dock "bara" EVO1) :)

Lite trist att man ligger hemma med förkylning, feber o.s.v. Hoppas på ett mirakulöst tillfrisknande under natten! En liten tur lär det väl dock bli oavsett hur jag mår ;)


Härligt vi är några från Hässleholm som ska ut en sväng imorgon då får du hänga på!
 
Vad får man ge för endast EvoII kammen? Har bara sett hela kittet men den måste väl gå att köpas lös?
 
Dålig tomgång med EVO2

Föll för grupptrycket & slängde på kammen & EVO2-mappen igår vid 100-mila...

Efter detta är tomgången kass på den. Dör stup i kvarten på tomgång både varm & kall.
Har testat både med & utan PC5 inkopplad & det är ingen skillnad. O2-eliminator som följde med PC5:an sitter installerad.

Nån mer med EVO2 som har problem med tomgång?
Vad göra? :confused:
 
Föll för grupptrycket & slängde på kammen & EVO2-mappen igår vid 100-mila...

Efter detta är tomgången kass på den. Dör stup i kvarten på tomgång både varm & kall.
Har testat både med & utan PC5 inkopplad & det är ingen skillnad. O2-eliminator som följde med PC5:an sitter installerad.

Nån mer med EVO2 som har problem med tomgång?
Vad göra? :confused:

Min är orolig när man kör utan dB-killer i. Tjuvdör när man kopplar in å rullar, ofta när man ska stanna nånstans som ett rödljus. Men din PC5a är väl mappad utan kamen? eller fanns det mappning för hela Evo2 kitet inlagt i den?

Jag hade åkt till en dyno-bänk och fått den finjusterad där, när du ändå har en PC5. Beiviks gjorde ju ett bra jobb med Migessons så de lär veta grunderna hur den ska justeras.

Annars, sätt i db-killer och kör en 15 min TPS reset från kall motor.

Hur kommer det sig att du ändrade dig ang kamen? Eller ville du bara testa den?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top