hank
H.Granbom racing #38 Speedster cup
Om nån ligger på en uppsättning däckvärmare till salu så är jag mycket intresserad![]()
Jag har värmare du kan få billigt! Jobbar på bergnäset.
/Henrik
ps: Jag är inte alls avundsjuk på er som ska åka! INTE ALLS!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om nån ligger på en uppsättning däckvärmare till salu så är jag mycket intresserad![]()

Jag har värmare du kan få billigt! Jobbar på bergnäset.
/Henrik
ps: Jag är inte alls avundsjuk på er som ska åka! INTE ALLS!![]()
Du ska inte vara ledsen i ögat nu Hank, Dina goda vänner kommer att bomba Din ansiktsbok med filmer och bilder så att Du kommer att känna att Du nästan är där! Nästan......ps: Jag är inte alls avundsjuk på er som ska åka! INTE ALLS!![]()
Jag antar att Du menar Pirelli Superbike Pro och inte SC1, 2 eller 3? Det är ett riktigt bra pris för den som inte hunnit handla på sig säsongens tofflorDäck!!!
Om det är nån som är sugen på att köpa däck inför Kemora så kan jag få tag på Pirelli Superbike slicks 120/70 & 190/55 för 2795:- per uppsättning via mitt jobb (Navis).
Just nu finns det 8st uppsättningar kvar. Är nån sugen så är det bara att höra av er via PM eller på telefon, 0706479589
Snyggt, vilken service Ni erbjuderJag kommer att ha med mig 4st extra nya set med däckvärmare om det är någon som behöver. Priset är 1200kr/Set.

Körde 137 km/h på 90-väg ikväll med bilen så polisen tog mitt körkort och ville ha 4000kr.
Behöver man ha med sig körkortet till Kemora och om man nu inte behöver det, är det någon som har plats för mig och hojen och vill samåka från Umeå?
Annars finns det en deltagarplats tillsalu billigt.
Jo, som jag laddat för att ta rygg på dig och lära mig köra storbanaAj, vad tråkigt... hoppas verkligen det löser sig. Jag hade sett fram emot att dela asfalt med dig igen, det är ju ganska precis 10 år sedan sist![]()

Tråkigt att höra, åker från Umeå så du får gärna hänga på mig, har en skåpbil jag hyr ganska billigt sen tänkte jag väl ta båten över om möjligt![]()
Indraget körkort är inget problem enligt Tommen
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |
|
Indian Motorcycles bryter sig loss
Screenshot Polaris Inc h... |