Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag och den galna skåningen fick väl ett dr?
Jo jag skrev det när jag bokade och betalade.Fick det inte bekräftat. Därför jag undrade.Så hade ni inte bokat?
/Tommen
Jo jag skrev det när jag bokade och betalade.Fick det inte bekräftat. Därför jag undrade.
Jag trodde ju självklart att detta var uppenbart. När man skriver att "Boende delas med CrazySkåning", så trodde jag att det var alldeles uppenbart att det var ett rum som skulle delas och inget annat. Annars hade ju jag skrivit att rum delas med en galen skåning och alla andra som vill dela rum. Eftersom vi bokade så tidigt så borde det kanske bekräftats, för jag ser ju inte i denna tråden någon annan som skrivit om boende?? Eller? Jag kanske helt missat detta isåfall![]()
Hej dukka
Om någon av er hade betalt in den högre summan som är för dubbelrum hade jag förstått att det är det ni vill men det har ingen av er betalt.
"Boende delas med CrazySkåning", trodde jag betydde i samma stuga och det har jag sparat i mina egna noteringar inför fördelningen av boendet i stugorna.
Och i synnerhet som CrazySkåning bodde i en 6-bäddsstuga förra året med andra åkare.
Vill du avboka så kom med kontonr så återbetalar jag dig.
/Tommen
Tror Dukka har missuppfattat pratade med han igår och han hade missat att det kostade extra om man ville ha separat stuga.
Men vi kör som vi gjorde förra året med stugorna det blir kanon![]()
Tror Dukka har missuppfattat pratade med han igår och han hade missat att det kostade extra om man ville ha separat stuga.
Men vi kör som vi gjorde förra året med stugorna det blir kanon![]()
Hej dukka
Om någon av er hade betalt in den högre summan som är för dubbelrum hade jag förstått att det är det ni vill men det har ingen av er betalt.
"Boende delas med CrazySkåning", trodde jag betydde i samma stuga och det har jag sparat i mina egna noteringar inför fördelningen av boendet i stugorna.
Och i synnerhet som CrazySkåning bodde i en 6-bäddsstuga förra året med andra åkare.
Vill du avboka så kom med kontonr så återbetalar jag dig.
/Tommen
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |