Ett sant vårtecken

Tyvärr det går inte att ändra på nu, du måste helt enkelt åka till Hälsingland och titta på när han (nollvision) duschar. :7peta :smasha

Innan editeringen så skrev jag "Eru snygg?" Sen såg jag att Nollvision tydligt skrivit att han inte är det. Men får man en chans att åka Hälsingland så tar man den. :banana

Eh, jag saknade ekorren i mitt luftfilterhus, måste jag byta olja igen? Var får man tag på dem om man fortfarande inte har någon vid andra bytet?

Ähhh, egentligen ska man byta motor innan man byter olja, men i år gjorde jag ett undantag. Hittade för övrigt en ekorre i luftfilterhuset.

Vilket jobb det måste vara att byta motorn varje gång innan man byter olja, men har man tid över så... :fyllisar

Om man inte har en ekorre så funkar annars en iller i röret väldigt bra. Även lättare att få tag på i denna del av värden än en Racoon.
img-3783.jpg
Här testar vi ut passformen innan vi monterar illern på hojen.

Jag tycker Moderatorn skall flytta tråden till Tekniska forumet, här får man ju otroligt mycket seriösa tips :fakta

Jo det här spårade som sagt... Blev ju värre än Facebook med alla gulliga djurbilder. Har ni inte nån modeblogg att följa?

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back