Karlshamn

blev en riktigt trevlig runda:tummenupp hoppas vädret tillåter :Bugar så det kan köras lite nästa veckan oxå :)

Var riktigt nice! 10 pers får väl räknas som bra uppslutning också :tummenupp:tummenupp
Japp ska bli några fina dagar i nästa vecka också :) Så det blir väl nån runda med gixxern, kanske inte nåt längre men kanske den där vägen norrut som vi kört en del skulle funka :tummenupp Sen får det ju bli lite motardåka också, så jag får se lite hur det blir.. Behöver inte vara jättevarmt o fint för att åka motard som tur är..

Just det.. Ska förhoppningsvis hinna klippa filmen i veckan som kommer :yoparty Kan fixa kopior åt er som var med sen också..

Last edited:
Börjar bli dags att dra igång tråden igen, snart vår för fän! :fakta

Har du inte varit ute än ;). Tog första rundan veckan efter nyår ,dock är det liittee dåligt grepp just nu men det bör bli bättre :).
/Maveric

maveric: Hehe, vafan! SVINKALLT då!!! :fakta:D

j.jo: Får se hur det blir med den saken längre fram :crash

Får se? Ett stabilt ja hade låtit bättre:D skulle ju boka in nån tripp till att se rookie 1000cc eller dra till hojrock lr nåt i alla fall :)

Knutstorp kan vi dra ner till när något är på G där :)
Hehe, jo. Svårt att säga hur det blir. Måste fixa andra kåpor och lite sånt då :)

Jaha nu får vi väl dra ihop lite folk för premiärturen :) om de nu finns några körsugna själar.....:D

Klart man är sugen, tog premiärturen igår. Men det ser inte ut att bli någon värme i veckan..

Nja de kan nog stämma....men om 1-2 veckor måste ju säsongen vara igång på allvar, kan man tycka.:)

Japp snart så! :tummenupp Sen får det gärna komma ett par rejäla regn så all skit rinner av..

De börjar väl dra ihop sig till lite körningar nu......prognosen säger bra väder i veckan så kanske sjöbo nu på onsdag?:)

Japp det ska bli riktigt nice väder i veckan :tummenupp Men jag ska gadda mig på tisdag så jag får hoppa på onsdag.. Hoppas det läker fort så man kan köra...

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar