Karlshamn

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
STORT om nu på onsdag. Tyvärr så ser vädret ut att bli kasst :crash :huvet :huvet
Eventuellt Tydinge på torsdag istället......

Hur dags kör ni om ni satsar på Tydinge?
Torsdag kan eventuellt jag köra :)
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ja onsdag ser lite osäkert ut... Kan troligen inte på torsdag :huvet
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Tydinge var ingen hit faktiskt. Mest custom och annat dret.

KÖR ni aldrig några rundor med roliga småvägar? :)

Typiskt. Har aldrig varit i Tydinge.

Kan man inte köra en runda roliga småvägar till eller från Tydinge? Ligger inte det mitt i tassamarken?
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Var de första gången i Tydinge? Ingen nyhet det mest är kromsläder där......Men kul med mycket hojar. Sjöbo däremot är ju mer sport/street hojar :) Jodå de händer det också, du får gärna komma med vägledning om goa vägar! Känns som man varit på de flesta i blekinge trakterna. Finns faktiskt en ganska go om man svänger av innan flygplatsen i Ronneby. Vad vägen heter han jag ingen aning om dock! Finns en del goa vägar runt Tydinge också...
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
j.jo: man kommer till Eringsboda det hållet, trevlig väg som sagt :tummenupp Jag har en massa goa vägar, men jag tror ingen av er vill köra på dem :D
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Haha så sant så :D jag hoppar körning ons&tors! Satans skit väder
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Ja jag hoppar också, kommer fler dagar...
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Som sagt, bara hör av sig. :)

Jag är hemma pappaledig, så jag behöver rastas ibland för att behålla förståndet!



Idag börjar min semester. Förmodligen kommer jag att ta en runda under eftermiddagen/kvällen.
Känner du för sällskap någon dag är det bara att hojta till här eller i PM. Jag har inga planer alls.


Eftersom jag utgår ifrån Asarum blir det förmodligen Svängsta-Olofström-Gränum-Mörrum-Elleholm-Stilleryd-Karlshamn-Matvik-Granefors och hem igen. En rätt lagom runda tycker jag.
 
Last edited:

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
Idag börjar min semester. Förmodligen kommer jag att ta en runda under eftermiddagen/kvällen.
Känner du för sällskap någon dag är det bara att hojta till här eller i PM. Jag har inga planer alls.


Eftersom jag utgår ifrån Asarum blir det förmodligen Svängsta-Olofström-Gränum-Mörrum-Elleholm-Stilleryd-Karlshamn-Matvik-Granefors och hem igen. En rätt lagom runda tycker jag.

Hänger gärna på någon dag om jag kan få tid över att hinna ut. :gnissla

Sambon jobbar nu när jag är pappaledig och lediga dagar fylls med djurparker och tivolin.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hänger gärna på någon dag om jag kan få tid över att hinna ut. :gnissla

Sambon jobbar nu när jag är pappaledig och lediga dagar fylls med djurparker och tivolin.


:) Denna veckan blir stilla då jag börjat tappa kugg från bakdrevet :crash
 

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Kort förvarning nu men det blir en runda till Tydinge idag, lite sådär med tanke på 90% glidare men det är vägarna dit som räknas... Vi träffas på Jetmacken i karlshamn o kör kl 16.30
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Då var det dags för körning nu på ons. Samling vid Jet, Karlshamn 16.30
Fyll på listan
1. j.jo
2. JK
3. Ingolf
4. Markus
5. Jocke
6. Janne

Inga fler som ska med?
 
Last edited:

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Framtida körningar sker ( från min sida ) bara via sms! Då denna tråd är torrare än en ökenråtta! Så är de några som vill samköra, skicka erat nummer så får ni ett mezz när det nalkas körning
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
God förmiddag torrisar. Tråden är lika död som Karlskronatråden, trist att hojintresset verkar övergått i posering i shorts och t-shirt.

Hur som helst. Söndag 10:00 samlas vi i Karlskrona (Poserplatsen på torget). Eventuellt kommer det några från Kalmar och jag försöker ragga tag i folk från Kristianstad. Hade varit kul om vi kunde bli ett riktigt gäng för en gång skull.

Jag och någon till kör Motard så det kommer bombas mindre och busas mera. All form av kamerautrustning är mer än välkommet så länge vi kan få del av materialet senare.

/ Hangloose Blekinge
 

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Ort
Karlskrona
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Äää, jag kör typ varje dag ;) Var nu i söndags, men vi kör med stor sannolikhet även kommande söndag :tummenupp

Skriv gärna i Karlskronatråden. Om denna nu inte är aktiv så kanske vi i alla fall kan hålla liv i en Blekingetråd :huvet

Tempot är superlågt eftersom en del av oss åker naket eller Motard. Bara så du tänker på det.

Faster, Var det nu i helgen eller nu på söndag?
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Kanske dags att damma av denna tråden! :brinnerup:brinnerup
För ni som vill köra, gå gärna med i gruppen:
MC Körningar Blekinge
Säsongen närmar sig :rock :banana:banana :rofl
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top