Karlshamn

Kan bara idag, måndag.. Sen får jag vänta en vecka innan jag kan köra igen :huvet

Fan grabbar, åker ni bara fram och tillbaka till Sjöbo? :D

Haha! Nej då, de blir lite blandat men Sjöbo är ju jäkla trevligt:) häng med på.nästa runt vet ja, ni kom väl bara halvvägs senast?:p

Haha! Nej då, de blir lite blandat men Sjöbo är ju jäkla trevligt:) häng med på.nästa runt vet ja, ni kom väl bara halvvägs senast?:p

Första gången kom vi halvvägs då polarns hoj tappade spänning :smasha

Men andra gången visade jag ju er hur man wheelade hela rakan :D

Jag hade gärna hängt med, men jag fick sälja hojen när jag blev av med jobbet.

Ja just jäklar. Ja du va grym på slangen:) jaså? Aj fan, surt :/ då lär de svida när du hör radfyrorna sjunga ut nu när sommaren är på gång

Ja just jäklar. Ja du va grym på slangen:) jaså? Aj fan, surt :/ då lär de svida när du hör radfyrorna sjunga ut nu när sommaren är på gång

Hör dom varenda dag :(

Värsta är när folk kommer glidandes till gymmet på sina hojar, då rinner det över :huvet

Någon som kör, eller putsar ni bara? ;)

Dra ett mess om någon ska ut och stöka!
0735452753.

/Tommy

Last edited:
Vi brukar va ett par som kör lite då och då. Bara ni håller koll på tråden när det nalkas körning :yoparty Alltid roligt med mer folk :)
En annan är både sjuk & väntar på nytt däck så blir garanterat inget kört denna vecka i alla fall :/

Last edited:
Fler som kör?! ;D
Jag hänger gärna på, ligger dock iväg under veckorna på jobb, men är hemma fre-sön om det inte är en helgdag mitt i veckan så arbetsveckan blir kortare vilket innebär att man är hemma tors-sön ;D

Kanske värt o veta att jag håller till i Tassamarken (nära Pukavik)
:tummenupp

Last edited:
kan inte köra imorrn :/ men då jag har däck igen så tänkte ja redan nu flagga för Sjöbo nästa onsdag. Samling vid Jet i Karlshamn 16.30.
Fyll på listan :) Uppdaterat

1. j.jo
2. JK
3. Lotta
4. Janne
5. Björn
6.

Last edited:
Sedär, tyvärr är man själv inte hemma nästa onsdag.

För Tydinge så tänkte jag att vi möter upp på "Samåkningsparkeringen" vid ST1 macken i pukavik kl 1700.
Så det är bara o dyka upp om man kan, vill och känner för det.
Vi blåser vidare ca 1715 så alla får en akademisk kvart på sig att närvara och hänga med, sen blir det Kylinge/Näsum/Arkelstorp och vidare till Broby.

Sedär, tyvärr är man själv inte hemma nästa onsdag.

För Tydinge så tänkte jag att vi möter upp på "Samåkningsparkeringen" vid ST1 macken i pukavik kl 1700.
Så det är bara o dyka upp om man kan, vill och känner för det.
Vi blåser vidare ca 1715 så alla får en akademisk kvart på sig att närvara och hänga med, sen blir det Kylinge/Näsum/Arkelstorp och vidare till Broby.

Jag kommer! Om det är torrt. :)

Karlskronabo ;) Så kolla Karlskronatråden... Men jag tänkte göra en "före midsommarrunda" och köra en sväng vid 11-hugget imorgon.

Skriv i Karlskronatråden om ni är sugna. Blir vi ett par stycken så är 2tim rimligt känner jag. Om ingen kan eller vill så skiter säkert jag i det själv också.

Men som det ser ut nu, Donken Vedeby i Karlskrona. Är ni sugna så kan vi mötas i Ronneby istället så det blir halva vägen var.

STORT om nu på onsdag. Tyvärr så ser vädret ut att bli kasst :crash :huvet :huvet
Eventuellt Tydinge på torsdag istället......

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon