Singeltråden

Jag ska bli lokalkändis. Jobbar på att bli rikskändis nämligen!

Och nej jag har hittat ett recept. Kärleksmums med toscatäcke :drool

Kommer bli många bitar, måste ge bort annars kommer jag äta upp allt själv. :näsblod

Någon som faktiskt vill fika? :D

Sjukt gott. Om du mot förmodan skulle bli utan medfikare, så kan du ju prova halvera receptet.

Jag ska bli lokalkändis. Jobbar på att bli rikskändis nämligen!

Och nej jag har hittat ett recept. Kärleksmums med toscatäcke :drool

Kommer bli många bitar, måste ge bort annars kommer jag äta upp allt själv. :näsblod

Någon som faktiskt vill fika? :D

Vad är det för dum fråga?!

Du vet vart jag bor :krama

Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Är det bara jag som tycker det är helfestligt att killar tipsar killar om hur man raggar brewdar, men ingen frågar cheyerna vsd som verkligen fungerar? :va :lol
Vad fick er intresserad av just den killen? Säkerligen ingen vettig orsak. Knappast check på alla punkter i listan... :lol

Ähh, vad vet fruntimmer egentligen?

Om dom är mer än 3m från spisen så är dom på väg ut ur köket. Och då är dom vilse.

Jag tar alla tips jag kan få så dela med dej av din visdom :)

Det kan kanske vara så att man inte får något direkt svar som kan leda framåt av just tjejer.

Håller med till 100% men låter dom hållas istället. Man kan ju undra om dom fortfarande tycker att dom gör rött om dom kommer tillbaka till den här tråden hela tiden. ;)
Ja, jag är här men det är av eget val.

Jag insåg för länge sen värdet av att ha nära tjejkompisar ;)

Nu när jag är snartsinglad har jag redan blivit bortlovad flera gånger om åt alla möjliga håll. AWESOME

De får ju faktiskt gärna svara de med, men än så länge har vi inte fått några bra svar från lag rosa. :)
Om de mot förmodan kommer med nått brukar det vara i stil med "det ska kännas rätt", "du ska inte vara för på", "det beror på tjej", "det måste vara enkelt", "du måste ha kuk större än en 50cl ölburk", och så vidare. Inga konkreta tips. :dummer

Håller med till 100% men låter dom hållas istället. Man kan ju undra om dom fortfarande tycker att dom gör rött om dom kommer tillbaka till den här tråden hela tiden. ;)
Ja, jag är här men det är av eget val.

I mitt fall vet jag inte ens hur man lyckas ragga på tjejer. På allvar. :rolleyes:

Uppenbarligen har du inte fått sova som är uppe mitt i natta! :död

Så är det när man får arbeta för brödfödan :(
Då kan man ju inte sova hela dagen heller :7peta

:banana

Ähh, vad vet fruntimmer egentligen?

Om dom är mer än 3m från spisen så är dom på väg ut ur köket. Och då är dom vilse.

Så du besöker då många kök som möjligt i jakten på :ligga? :rolf

Jag tar alla tips jag kan få så dela med dej av din visdom :)

Ok. Kommer. Men ragga på krogen var inte min grej.

Det kan kanske vara så att man inte får något direkt svar som kan leda framåt av just tjejer.

Men det vet killar? :rofl :rolf :rolf
Det flesta killar vet nog inte vad som egentligen fick cheyen de var ihop med att falla för just honom.... :rodnar

Men det vet killar? :rofl :rolf :rolf
Det flesta killar vet nog inte vad som egentligen fick cheyen de var ihop med att falla för just honom.... :rodnar

Jag vet. Jag brukade va snygg ;)

Fast ärligt så har jag ingen aning. Satsade mest på hennes kompisar, och sa det tom till henne redan innan kvällen börjat. Sov inte på soffan den kvällen, och åkte aldrig riktigt hem efteråt. Nu, 5,5 år senare är det dags att gå vidare :D

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025