Singeltråden

Btw, apropå chips... hur stor är en chipsskål?
Jag anser att den är stor nog att rymma en påse chips men frugan anser att man tar en liten pytte pytte skål (1/3 av en påse) och fyller den med chips och behöver man verkligen mer så kan man fylla den igen...

Anyway, jag är nu inne på min andra pytte pytte skål... dvs snart en påse. :yoparty

När man delar en påse i tre delar räcker den ju till tre kvällar. :hihi
 
Jag är den enda som är normal och vettig här inne. :cool:
Den var ju faktiskt rolig!

Just nu diskuterar mina vänner om dom ska låsa in mig på loftet eller i jordkällaren.
Jag vet inte om en tvångströja skulle göra så stor skillnad. :huvet
Wopa fritzel-style! woop woop! :tummenupp

Åhå, är det så man gör? Jag behöver någon som städar här också... :rolleyes:
Nej nej.. Du städar medan jag kör hoj! That's how it's done! :D

Du är kvinna då alltså?

Nej.. Han är bara desperat :crash
 
Vill bara påpeka att det inte är sagt något om att jag måste befinna mig i samma rum som dig, eller att jag inte får ligga i sängen med ett täcke över mig! ;)

Men du är välkommen, det ser förjävligt ut här.

Nu får ni snart sluta kivas med honom. Hormonerna kommer att få hans skalle att explodera ju. :lol :brinnerup
 
Vill bara påpeka att det inte är sagt något om att jag måste befinna mig i samma rum som dig, eller att jag inte får ligga i sängen med ett täcke över mig! ;)

Men du är välkommen, det ser förjävligt ut här.

Tänk dig noga för nu damen... på vad du ger dig in på dvs.
 
Vill bara påpeka att det inte är sagt något om att jag måste befinna mig i samma rum som dig, eller att jag inte får ligga i sängen med ett täcke över mig! ;)

Men du är välkommen, det ser förjävligt ut här.
Då tycker jag att du kan komma hit och städa naken medans busken kämpar med ditt. :nicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top