Singeltråden

Jäkla Plåthinken har fått mej att bli sjukt sugen på att skaffa hund. Blev ju inte bättre när man mötte grannens keliga hund i trappan förut. Hmmmm....

Ni e inte kloka. :tummenupp

Det gör denna sidan till det bästa på internet just nu. :yoparty
Och nu är du med i galenskaperna.. snart väntar tvångströjan på dig med :tummenupp

Det med att "svara inte och säg att du har annat för dig bara för att se hur intresset verkligen är" var en neg, inte det med halsen, det var mer pea-cock-acting (sticka ut från mängden).

Vet hur det är, när man läst om pickup artists eller dylikt så är det så enkelt att se vanliga misstag och vad som verkligen kan få en skön reaktion... man testar och det funkar... men är man sig själv? ;)
Det jag menar är att tipsen till t.ex. Yipyip är, var dig själv och var ditt bästa själv... kör inga spel utan var ärlig. När man går och lägger sig skall man kunna se sig själv i spegeln och va nöjd.

Jag tror tyvärr att du tror att Liquid (eller mig för den delen) är the game fantaster som går ut och drar på game-faces som inte stämmer alls med vilka vi är som personer egentligen.. det är inte fallet. Jag har inte ens läst the game för övrigt.

När jag kommer hem och kollar mig i spegeln är jag precis samma person som jag alltid varit.. bara gladare och gillar mig själv mer än innan jag lärde mig gilla mig själv och jag är absolut nöjd! :tummenupp

Nämen titta där du ju igen....blev lite orolig där ett tag :)
Ja jag är rätt säker på att jag vet vad jag ger mej in på, dessutom har nån sagt att rädda pojkar inte får kyssa vackra flickor så jag tänker minsann inte alls vara rädd, så det så......när kommer du ???
:rodnar Hrm, ähum.. ja? Hur långt är det till E-tuna från Hbg?

:tuttar

Kan slå vad om att jag kan få det gratis om jag ber snällt. :lol

Bushido, du städar hos mig mot en nakenbild va? :hihi:lol:rofl

Ja jag skickade precis en i pm.....NOOOOT. ;)

Deal!:tuttar :D

MMS går också bra ;)

Och nu är du med i galenskaperna.. snart väntar tvångströjan på dig med :tummenupp

Just nu diskuterar mina vänner om dom ska låsa in mig på loftet eller i jordkällaren.
Jag vet inte om en tvångströja skulle göra så stor skillnad. :huvet

Äsch assistenten har bara övervakat med första förband, brandsläckare och trygghetslarm redo.

M-hmmmmmmmmmm....

Vilken sort?
Själv kör jag på en av mina vanliga... Tommasi... den som kallas "halv-amarone". :)
Raimat

Skippar alkoholen och käkar glass istället. Wienernougat. :drool
Glass-gubbe! :krama

Visst gör han. Näst Zippen så är han klart sjukast på tråden...:Bugar

Jag litar på dig. Sjukt e bra.
Sjukt e bäst! :yoparty

Åhå, är det så man gör? Jag behöver någon som städar här också... :rolleyes:

Det är bara att skriva upp sig på listan, betalningen skickas med Fördel i ett PM i förskott:tummenupp :D

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back