Singeltråden

Får man se tuttar här idag eller kan jag gå och lägga mig? :crash

(Inga bilder på män!)

Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Fy fan, städning är nog bland det tråkigaste jag vet. Man kanske skulle ta och fixa lite städning med rutavdrag.

Har du två sambosar?:va inte illa :D

Du förtjänar den :)

Visst gör han. Näst Zippen så är han klart sjukast på tråden...:Bugar

Jag har ätit pannkaka......
Fick Orpan oxå?

Får man se tuttar här idag eller kan jag gå och lägga mig? :crash

(Inga bilder på män!)
Tuttar brukar det va sämre me här är mest rövar o ben...:näsblod

Men det är ju inte torsdag? :va

Tror du Slöis har koll på veckodagarna? Enda andledningen till att han lyckas ta sig till jobbet är att hans personliga assistent sjasar i väg kraken....:7peta

Om du bor med 2 fruntimmer.... så varför städar du ??!!1!!1!!
Gör dom inte sitt jobb ??

//Edit ... missade ju att du åxå va fruntimmer :brinnerup

Visst gör han. Näst Zippen så är han klart sjukast på tråden...:Bugar

Tror du Slöis har koll på veckodagarna? Enda andledningen till att han lyckas ta sig till jobbet är att hans personliga assistent sjasar i väg kraken....:7peta

Och Zippen lär jag aldrig kunna mäta mig med. :)

Nej min assistent följer mig till jobbet annars hade jag blivit distraherad på vägen dit. :rodnar

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar