Singeltråden

Får man se tuttar här idag eller kan jag gå och lägga mig? :crash

(Inga bilder på män!)
 
Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta
 
Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Fy fan, städning är nog bland det tråkigaste jag vet. Man kanske skulle ta och fixa lite städning med rutavdrag.
 
Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Har du två sambosar?:va inte illa :D
 
Du förtjänar den :)

Visst gör han. Näst Zippen så är han klart sjukast på tråden...:Bugar

Jag har ätit pannkaka......
Fick Orpan oxå?

Får man se tuttar här idag eller kan jag gå och lägga mig? :crash

(Inga bilder på män!)
Tuttar brukar det va sämre me här är mest rövar o ben...:näsblod

Men det är ju inte torsdag? :va

Tror du Slöis har koll på veckodagarna? Enda andledningen till att han lyckas ta sig till jobbet är att hans personliga assistent sjasar i väg kraken....:7peta
 
Usch jag har inte ens hunnit suga ännu. :( Fattar ni hur det är att rensa avloppet i en lägenhet där det bor tre tjejer? :zpy Jag va tvungen att ta en minuts paus innan jag fortsätter efter att badrummet fick sig en skrubb. :gråta

Om du bor med 2 fruntimmer.... så varför städar du ??!!1!!1!!
Gör dom inte sitt jobb ??


//Edit ... missade ju att du åxå va fruntimmer :brinnerup
 
Visst gör han. Näst Zippen så är han klart sjukast på tråden...:Bugar


Tror du Slöis har koll på veckodagarna? Enda andledningen till att han lyckas ta sig till jobbet är att hans personliga assistent sjasar i väg kraken....:7peta

Och Zippen lär jag aldrig kunna mäta mig med. :)

Nej min assistent följer mig till jobbet annars hade jag blivit distraherad på vägen dit. :rodnar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top