Singeltråden

Hahaha, kollar på Horrible bosses, SATAN vad het Jennifer Aniston är i den här filmen...jaja hon är för det mesta het, men GOD DAMN. :tuttar
 
Jaha, bara jag som förknippade bottenlös med avsaknad av kräkreflex... måste va tisdag idag. :crash

Vet inte om jag är sugen på att testa den annars hade jag gärna upplyst dig i ämnet :zpy
 
Man kan ju betala en städerska en hundring i timman så det kan det fan va värt för en storstädning varannan vecka och sen hålla undan själv där emellan.

Nja, lite mer än så kostar det... eller tja, betalar vi i alla fall, tror vi landar på 150:-/h eller nåt, vitt såklart. Och städning varannan vecka kan jag klart rekommendera. :tummenupp

Fan, jag ska fan oxå skylla på nåt sånt. :Bugar

Som sagt, jag har sluppit tvätta i 8år nu. :yoparty (HATAR att tvätta)
 
Last edited:
Nja, lite mer än så kostar det... eller tja, betalar vi i alla fall, tror vi landar på 150:-/h eller nåt, vitt såklart. Och städning varannan vecka jag klart rekommendera. :tummenupp

Som sagt, jag har sluppit tvätta i 8år nu. :yoparty (HATAR att tvätta)

80:- kan man få det för svart. :brinnerup
Tvätta är ju easy peasy...det jag ogillar mest är nog sugningen...när det kommer till städning. :rofl:lol:hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top