En varaktig mc-säsong?

-emb3r-

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
KTM 690 Duke -12
Är det någon som känner till om (och var i så fall) man kan köra hoj inomhus under vintersäsongen, och nu snackar jag självklart INTE om att bränna gummi i vardagsrummet? ;) Men typ en gocartbana, skitstor tom lagerlokal eller annat liknande.

Det är inte helt fel med utomhusåka i snön. Anledningen till att jag frågar om inomhusaktivitet är för att jag inte fick till det i somras/höstas med bra kördagar för övningskörning. Jag har hoj men inget kort och nu i vår så är jag taggad på att åka på en hojresa med några kollegor. Lite brådis nu ;)

Tack Peter, jag får kolla upp det. Annars får jag väl smälla upp en åka-hoj-året-runt-fastighet själv.

Tack Peter, jag får kolla upp det. Annars får jag väl smälla upp en åka-hoj-året-runt-fastighet själv.

Säkert lagar om avgaser inomhus som sätter stopp för det. Byråkratin i Sverige. Men annars tror jag nog det funkar bra med vilken gammal lagerlokal som helst några koner och en mc :)

Last edited:
Parkeringsgarage är det enda jag kan komma att tänka på... men det brukar ju tyvärr vara bilar och sånt ivägen.

Du har rätt i att det finns lagar som styr sånt här. Annars hade det nog funnits ett par Gotland ring-varianter inomhus :) Får helt enkelt fortsätta söka.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back