Synd, när det var just åsikten jag bad om!![]()
Frågan är vad du skall med åsikter till. Där finns folk som gillar och ogillar precis alla oljor på marknaden. Att döma ut en olja baserat på vad någon internetexpert tycker är meningslöst. Placeboeffekten är för stor och ingen gör några vetenskapliga tester...
"Kopplingen började slira när jag bytte till XXXX". Jaha var det för att din koppling var på upphällningen och fräsch hal olja tippade den över kanten eller var det fel på oljan?
"Lådan blev svårjobbad av XXXX". Ja där finns oljor som fungerar bättre och sämre i vissa lådor men en modern japanlåda kan man hälla i nästan vad som helst i. Det är för mycket placebo och tyckande och folk som jämför äpplen med päron. "Min låda blev klonkig kall när jag bytte från XXXX10w40 till YYY15w50". Ja det är en förväntad effekt och inte oljans fel utan idioten till användare.....
Personligen anser jag Motul 300V vara det bästa som går att köpa för pengar men skall jag betala själv så blir det Q8 SBK Racing. Hade mycket väl kunnat köra med Biltema har provat deras racing med goda resultat.