Idag är jag förbannad därför att...

Sumpat kopplings drevet/hållaren (va fan heter det?) på hojjen i försök att stressmeka utan rätt verktyg! :gnissla:huvet:dummer

Första lördagen på bra jävla länge utan ställd väckarklocka och förmånen att sova ensam, vad gör man då? Jo, man vaknar 0730 och kan inte somna om.:huvet

Regn.

Det här börjar bli löjligt.

Ja, jag tänkte ta och gå och handla för att köpa ingredienser till en karelsk äppelkaka, och smälla i mig den bara för att bli på lite bättre humör, men det har högst ihärdigt regnat hela dagen hittills... Funderar på att dra på mig regnstället och gå och handla i det.

Se det från den ljusa sidan, du sover inte bort lördagen. CARPE DIEM!

Carpe FUCKING diem!
Nu blev jag förbannad över det uttrycket. Ja, inte uttrycket i sig utan alla de där vita keramikbokstäverna so folk tycker hör till god smak att smeta upp på väggen hemma. Hatar dem nästan lika mycket som keramiktomtar och annat "rysh-pysh" mina medmänniskor envisas med att pynta med.

Tänkte sova länge, läsa morgontidningen i sängen med en kopp kaffe ifred (men dampig som man är drog man igång med disk- och tvättmaskin). Sen dra till en polare för en förmiddagsfika. Därefter vid 16-blecket hämta mitt sällskap med sitt sällskap vid Birkaterminalen.

Nåväl allt utom morgontidning i sängen med kaffe är fortfarande genomförbart.

OT: Hur fasen får man till fler citat i ett inlägg? Nu känner jag mig dum och efterbliven. Får mig förbannad.

Citatknappen till höger om "Svara med citat" är för att Multi-citera".

Jag är arg för jag vaknar VARJE jävla natt vid 3-5 tiden o kan inte somna om o aldrig finns det nån o snacka med då, börjar bli tröttsamt o stirra i taket vecka ut o in varje natt... Faan så dumt när jag är så trött :huvet

*/ ?>
Back