Idag är jag förbannad därför att...

Märker man inte, när man tränger sig in i affären genom en STÄNGD grind, att det börjar TJUTA väldigt HÖGT?! Idioter......

Om du skaffar barn så ÄR det sovmorgon att vakna 7.30 en lördagmorgon... :tungan

Bara för att det finns de som har det värre än mig betyder inte att det inte är synd om mig. ;)

Idag är jag förbannad för att någon försökt stjäla min hoj. :mad: Hittills är de skador jag sett på bromsskivan.

Är inte förbannad just precis nu.

Men varje gång jag ser en sån där jävla McDonalds hämtpåse kastad på någon parkeringsficka. Eller utslängd i diket. Blir jag så jävla sne.

Ja. Det behöver inte vara från Donken. Skräp i största allmänhet som folk bara kränger ut i naturen. :mad:

Då brukar jag tänka.. "Men vaffan är folk utveckligsstörda eller var är det frågan om...!? Låt skiten ligga kvar i bilen tills du stannar vid en jävla soptunna"

Men dom verkar tro att bildörren...eller bilfönstret är lixom locket till själva tunnan. :dummer

Är inte förbannad just precis nu.

Men varje gång jag ser en sån där jävla McDonalds hämtpåse kastad på någon parkeringsficka. Eller utslängd i diket. Blir jag så jävla sne.

Ja. Det behöver inte vara från Donken. Skräp i största allmänhet som folk bara kränger ut i naturen. :mad:

Då brukar jag tänka.. "Men vaffan är folk utveckligsstörda eller var är det frågan om...!? Låt skiten ligga kvar i bilen tills du stannar vid en jävla soptunna"

Men dom verkar tro att bildörren...eller bilfönstret är lixom locket till själva tunnan. :dummer

äää så länge de är på mc donalds egen mark är de jättebra för personalen behöver sina promenader =) Dock utanför är de rätt fult. Cyklar ofta längs en större väg, de finns ju otroligt mycket mög i dikena där.

äää så länge de är på mc donalds egen mark är de jättebra för personalen behöver sina promenader =) Dock utanför är de rätt fult. Cyklar ofta längs en större väg, de finns ju otroligt mycket mög i dikena där.

Sällan det vindar hos er antar jag.

Men det pekar ju ganska starkt på vilket folk det är som äter mc.d.

Dom snodde en cykel av mig igår. Egentligen gör det mig inte ens förbannad, mest bara konfunderar för jag hade ställt upp två mtb med tillsalu-lappar en skrothög för 200kr samt en ok för 900kr. Det komiska är att dom snodde den för 200kr. Fan hade dom bjudit mig 100kr eller fast 50kr så kunde dom ha fått den med nyckel till låset.
Det som förvånar mig är att dom inte snodde den för 900kr. Bägge var lika lätta att sno.

Sen igår sänkte jag priset till 800kr och satte jag ut en blocket-annons på den dyrare för jag flyttar imorgon och det började bli panik att bli av med den. 3 timmar senare kommer en kinesisk utbytesstudent och köper cykeln, fine.
Idag ringer kinesmuppen och vill lämna tillbaka cykeln för att sadeln var för hård. :huvet
Jag bad honom annonsera ut cykeln för 900kr istället för jag har inte tid att sälja den igen. Och har ju dessutom plockat bort annonsen.

Jag är eg inte förbannad, nästan mer road men den här tråden passade bra.

Jag bad honom annonsera ut cykeln för 900kr istället för jag har inte tid att sälja den igen. Och har ju dessutom plockat bort annonsen.

En granne sålde en "gåcykel" förra veckan. När köparen var där kunde de gemensamt konstatera att styret var aningen glappt och köparen försökte pruta för detta men utan framgång. Trots det glappande styret, som heller inte var något som grannen försökt dölja, så köpte köparen gåcykeln och drog iväg.
Senare på kvällen ringde han och ville häva köpet p.g.a. det glappande styret.. :dummer
Givetvis orkade inte min granne med att börja om säljandet och sa som du gjorde, "Sälj den själv" och samtalet var därmed slut.

När grannen vaknade dagen efter stod gåcykeln på tomten igen utan att köparen försökt få pengarna tillbaka igen.

Vill någon köpa en gåcykel billigt, jag vet en som säljer!

Börjar bli förkyld så har bedat ner mig och tittat på SoA men blir först stördd av att grannen proppar i väggen mot mitt sovrum, sen av att en granne under mig har så högt på sin dator att jag hör facebookchat plinget konstant. (Hör bara det, målskrik och relations gräl från den lägenheten.)

Och nu när jag tänkte sova så börjar grannen över mig dammsuga..

Blir mer och mer sugen på att sälja och köa hus i vår..

"Gåcykel"...... Vad är meningen med en cykel om man ändå måste gå? :va

Man lär sig hålla balansen, tror jag.

Preximundo! :fakta

För de allra minsta att börja med. För den som vill slippa springa efter ungarna när de skall lära sig cykla så är "gåcykel" skiten.
När lillkorv skulle lära sig cykla utan stödhjul runt 3.5år så sprang jag ca 50 meter därefter insåg jag att han redan kunde. Jag kunde nöja mig med att hjälpa honom starta och trösta när han misslyckades med att stanna.
Eftersom han hade haft gåcykel sen han var 2 så fanns balansen redan där.

gåcykel.jpg

Satans halsjävel! Behövde lägga mig tidigt som fan idag, men det gick ju inte!!:mad::helveteshosta
Straffar sig att stå utomhus ett par timmar på dan. Druckit minst 4 koppar te sen jag kom in.
Vaffan ska jag va så snäll för?!?! :huvet:huvet

Jag är förbannad på min sketna svarvjävel som inte klarar av att borra ett 100mm hål utan att det kastar flera jävla millimeter i andra änden!:mad:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT