Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är en tragisk idiot.![]()
Oj vad cheyerna passar på att pose:a här nu. (bild i avatar va bättre)

Åh, vilken komplimang.. Man får tacka.
Du kanske vill mörda mig lite med ditt häftiga gevär också?
Jag skulle faktiskt tro och hoppas att du är en fredsbevarande godhjärtad svensk soldat. Men humor har du då fan ingen..
Jag i den vanliga världen...
Och i Matrix..

Hahaha, jag dog lite!![]()
Åh, vilken komplimang.. Man får tacka.
Du kanske vill mörda mig lite med ditt häftiga gevär också?
Jag skulle faktiskt tro och hoppas att du är en fredsbevarande godhjärtad svensk soldat. Men humor har du då fan ingen..
Här gäller det då att vara pk och inte nån oliktänkande jävel för då får man sig en tillrättavisning av någon fröken präktig...

Här gäller det då att vara pk och inte nån oliktänkande jävel för då får man sig en tillrättavisning av någon fröken präktig...
View attachment 368796
från senaste affärsresan.
Så att ställa sig emot uttryck som "sandneger" är att vara präktig? Reglerna på SH är rätt tydliga vad gäller rasistiska kommentarer också så vitt jag kan se.

Jag ser inget rasistiskt i det. Kanske är du överkänslig - vad vet jag ? Paradoxalt nog tycks det vara Svenskar som lider av rasistnoja och är så fixerade och uptight, mer än vi som är första generationens invandrare. Skulle någon kalla mig för Ivan Suput eller Sandryssen, Vodka Tankern skulle jag bara skratta gott.
Det är sorgligt det här...Svensken står med mössan i hand och bugar sig i sitt eget land och får ursäkta sig för att någon kan alltid hitta något rasistiskt i allt. Tom substantiv som "negerboll" har förbjudits och glass som "nogger" har diskuterats....shit vad ni är förtryckta och körda och det mest tragiska är att det är ni själva som trycker ner varandra...![]()

Alla är vi olika och just därför är inlägget borttaget. Folk får välja själva vad dom slänger sig med för typer av uttryck men jag ser gärna att forumet är civiliserat och trevligt. Nånstans måste en gräns dras och som jag sa tidigare, reglerna är rätt tydliga vad gäller kommentarer liknande den som togs bort.
Nog om detta nu. Låt tråden återgå till det den var till för.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |